با کسب ۱۰ رأی؛
نعمت‌الله نعمتی با کسب ۱۰ رأی از ۱۷ رأی به مدت چهار سال رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان سمنان شد.
کد خبر: ۹۰۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ 27 September 2020

« نعمتی» رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان شد

به گزارش تابناک سمنان مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان با حضور سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان کشور برگزار شد و نعمت‌الله نعمتی با کسب ۱۰ رأی از ۱۷ رأی به مدت چهار سال رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان سمنان شد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان کشور نیز در حاشیه برگزاری این مجمع در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شیوع کرونا برخی فعالیت‌های ورزشی را در سطح کشور محدود کرد، اظهار داشت: حفظ آمادگی جسمی ورزشکاران و ارتقای آن از اولویت‌های فدراسیون است.

سید محمد شروین اسبقیان با تأکید بر اینکه درخواست تشکیل اردوها و مسابقات معلولان و جانبازان به فدراسیون اعلام‌شده است، تصریح کرد: شرایط تشکیل اردوها به ستاد ملی مقابله با کرونا و فدراسیون پزشکی ارائه‌شده تا تمهیدات لازم برای برگزاری این اردوها اندیشیده شود.

وی بابیان اینکه اردوی آمادگی جسمانی مسابقات المپیک توکیو و مسابقات بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته با صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود، افزود: با توجه به شرایط فعلی برگزار نشدن المپیک توکیو قطعی نیست و تا پایان سال برای این امر تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان کشور با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: در حال حاضر تیم ملی وزنه‌برداری به‌صورت برخط تمرین می‌کنند و مهم‌ترین اولویت ما حفظ سلامت ورزشکاران است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار