‌در ایام کرونا؛
به گزارش تابناک سمنان: آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه برنامه‌های صداوسیمای سمنان به مناسبت اربعین حسینی تقویت شود، گفت: با توجه به شیوع کرونا مردم کمتر در مجامع حضور داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ 27 September 2020

نماینده ولی فقیه در استان سمنان به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت -  خبرگزاری حوزه

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بعدازظهر یکشنبه در کارگروه مراسم عزاداری کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه ادامه وحدت مردم و مسئولان در ریشه‌کنی کرونا ویروس در جامعه نقش غیرقابل‌انکاری دارد، اظهار داشت: با توجه به در پیش رو بودن اربعین حسینی تقویت برنامه‌های صدا و سیما مرکز سمنان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم باید شیوع کرونا ویروس را جدی بگیرند، اضافه کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بر همگان وظیفه شرعی است و همه ما در قابل سلامت مردم مسئول هستیم.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی با تأکید بر لزوم لغو تجمعات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی استان سمنان در آئین عزاداری محرم حسینی تاکنون خوب عمل کردند و این رویه مثبت باید ادامه‌دار باشد.

آیت‌الله شاهچراغی بیان کرد: اگر سلامت نباشد خواندن نماز و عبادت خداوند هم به بهترین شکل ممکن انجام نمی‌شود و سلامتی مقدم بر هر چیز دیگری است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره کرونا خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی با توجه به دیدگاه‌های مقام معظم رهبری برای برگزاری مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کنند.

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه در مراسم اربعین، مردم مناجات را از رادیو و تلویزیون دنبال کنند و کمتر در جمع حضورداشته باشند، گفت: آحاد مردم خالصانه برای ریشه‌کنی کرونا ویروس در جامعه دعا کنند و با جدیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید برای مقابله با این ویروس منحوس اقدام کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار