مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: امدادرسانی جمعیت هلال احمر بین ۹ الی ۱۲ دقیقه انجام می شود.
کد خبر: ۹۲۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 27 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر فرزین معتمدی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بین ۹ الی ۱۲ دقیقه در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند، اظهار کرد: امدادرسانی به موقع به دلیل حضور نیروهای امداد و نجات بوده و بازه زمانی فوق در صورت عدم برودت هوا است.

وی در ادامه افزود: به منظور ارائه خدمات امداد و نجات در طرح زمستانه ۱۶ پایگاه ثابت و پنج پایگاه موقت با شروع فصل زمستان به صورت شبانه روزی آغاز به فعالیت کرده‌اند که اقدامات لازم تا زمان پایان طرح زمستانه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به وجود تجهیزات اسکان اضطراری و امداد و نجات، خاطرنشان کرد: ۴۵۰ نیروی عملیاتی در شیفت‌ها حضور دارند که این تعداد در طول روز به هزار و ۲۵۰ الی هزار و ۴۵۰ نفر نیز می‌رسد.

معتمدی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: دوره‌های توان افزایی و بازآموزی از یک ماه پیش تاکنون با رعایت تمامی موارد بهداشتی آغاز و ادامه نیز دارد.

وی تصریح کرد: طرح امداد و نجات زمستانه با حضور امدادگران و نجات گران آموزش دیده در حال اجرا بوده و امداد هوایی نیز فعال است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار