تابناک- استاندار هرمزگان از امضای تفاهم نامه همکاری میان استانداری هرمزگان و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح برای اجرای بهتر برنامه‌های توسعه‌ای خبرداد.
کد خبر: ۹۳۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 19 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، فریدون همتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای تحقق برنامه‌های توسعه ای در استان پیگیری‌هایی را در پایتخت انجام می‌دهیم، اظهارداشت: یکی از این پیگیری‌ها امروز با امضای تفاهم‌نامه‌ای با سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در تهران محقق شد.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه در راستای استفاده از ظرفیت‌ها و توسعه همکاری و تعاملات اجرایی علمی، آموزشی و پژوهشی صورت گرفت، افزود: همچنین استفاده از امکانات، توانمندی‌های علمی، سرمایه انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجربه و تخصص دوسویه از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه بود.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه از جمله ظرفیت‌های سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به مطالعات آمایش سرزمین، پدافند غیرعامل و آمادگی دفاعی اشاره و بیان‌کرد: همچنین در زمینه مدیریت بحران، پیشگیری و آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی مانند سیل، آتش سوزی و زلزله از ظرفیت این سازمان استفاده می‌شود.

همتی با بیان اینکه از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به همکاری در زمینه نقشه‌برداری زمینی و هوایی اشاره کرد، گفت: همچنین برای ساماندهی و راهبری اجرای طرح‌های مشترک در قالب این تفاهم‌نامه، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان و کارشناسان دو طرف تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ ن۲۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار