معاون اداره کل ارزیابی وزارت آموزش و پرورش:
معاون اداره کل ارزیابی وزارت آموزش و پرورش گفت: عملکرد مدارس ۲۸ استان کشور مورد ارزیابی قرار گرفته و مابقی مدارس استان‌های باقی مانده هم تا پایان هفته ارزیابی خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 27 January 2021

 

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سلیمی صبح چهارشنبه در نشست جمع‌بندی رصد فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس استان کرمان بیان داشت: ارزیابان کشوری از ۱۴۵ مدرسه در استان کرمان بازدید کرده‌اند که طی این بازدید روند یادگیری دانش‌آموزان استان با برقراری تماس تلفنی با ۹۰۰ نفر از اولیای دانش‌آموزان ارزیابی شد.

وی با بیان اینکه وضعیت دسترسی به آموزش در استان کرمان رضایت‌بخش است، افزود: در استان کرمان مدیران مدارس و کارکنان ستادی ادارات آموزش و پرورش دغدغه و حساسیت ویژه‌ای نسبت به آموزش دانش‌آموزان دارند.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: در این شرایط که درگیر ویروس کرونا هستیم تمامی معلمان در تلاش برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت هستند اما اگر کم و کاستی هم دیده می‌شود به دلیل فضای غبارآلود ناشی از ویروس کرونا است.

سلیمی تصریح کرد: تاکنون ۲۸ استان کشور توسط تیم ارزیابان مورد ارزیابی قرار گرفته و مابقی مدارس استان‌های باقی مانده تا پایان هفته ارزیابی خواهند شد.

وی گفت: اگر نظارت وجود نداشته باشد قطعاً اثربخشی لازم هم نیست و سیستم از اهداف سازمانی فاصله می‌گیرد و در نهایت به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

سلیمی یادآور شد: از ۱۵ شهریور ماه سال‌جاری فعالیت مدارس آغاز شده که نیاز به بررسی کلی در کشور دارد لذا از مهمترین محورهای بازدید تیم‌های ارزیابی وزارت آموزش و پرورش نظارت بر امور پرورشی و آموزشی، نظارت بر استان و بر اقدامات مدیریتی و رهبری آموزشی است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش استان کرمان ابراز داشت: در شرایط فعلی در راستای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی بازگشایی مدارس ضرورتی انکارناپذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار