رئیس ستاد دهه فجر کردستان:
حجت‌الاسلام سادات با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: نقش مساجد در پیروزی انقلاب کلیدی و بسیار پررنگ بوده و هست و توطئه های دشمنان همواره در مساجد نقش بر اب شده است.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵ 29 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در دومین جلسه کارگروه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کردستان که با حضور اعضای کارگروه در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت دهه فجر وظیفه شرعی و قانونی همه ماست چرا که همه ما مدیون نظام و انقلاب اسلامی هستیم و بنا بر همین وظیفه بایستی در بیان دستاورد‌ها به سهم خودمان نقش آفرینی کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: نقش مساجد در پیروزی انقلاب کلیدی بوده و هست و توطئه‌های دشمنان همواره در مساجد نقش بر اب شده است.

رئیس ستاد دهه فجر استان کردستان با اشاره به اهمیت کمیته مساجد ستاد دهه فجر گفت: در سال گذشته این کمیته توانست در ارزیابی‌های صورت گرفته به عنوان یکی از کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر معرفی گردد و انتظار می‌رود در سالجاری نیز با روحیه جهادی و برنامه ریزی منظم و منسجم شاهد برنامه‌های خوبی در گرامیداشت ایام ا... دهه فجر در استان باشیم.

وی با تأکید بر دوری از کار‌های موازی گفت: منظومه فکری امامین انقلاب در کار‌های هنری باید مورد توجه قرار گیرد و از هنرمندان انقلابی و متعهد به صورت ویژه تقدیر و حمایت صورت پذیرد.

سادات با بیان اینکه کردستان به تعبیر مقام معظم رهبری، استانی فرهنگی و سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، یادآوری کرد: خوشبختانه برنامه‌های بسیار خوبی در این کمیته برنامه ریزی گردیده است که می‌طلبد به نحو شایسته توسط صدا وسیما، رسانه‌های جمعی و استفاده از بستر فضا
منبع: تابناک
برچسب ها: کردستان ، دهه فجر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار