امام جمعه گرگان:
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: دشمنان همواره به دنبال تحریف و فراموشی آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و معمار کبیر انقلاب سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 29 January 2021

 

آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه گرگان با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهارداشت: امام خمینی(ره) با تمام وجود در خدمت اسلام بود و با اقدامات خود باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شد.

وی افزود: دشمنان به دنبال تحریف و فراموشی آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، این کشور مانند لقمه لذیذ در دهان آمریکایی‌ها بود و آمریکایی‌ها حتی برای حضور در ایران حق توهش دریافت می‌کردند.

امام جمعه گرگان گفت: افسرانی که در دوران پهلوی زیر سلطمه مستشاران آمریکایی خدمت می کردند معترف هستند که این نیروهای آمریکایی حتی مستشار نبودند بلکه کارکنان سازمان جاسوسی آمریکا بودند که برای حضور در ایران چند برابر افسران عالی رتبه کشور حقوق و مزایا دریافت می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار داشت: مستشاران آمریکایی جنایت‌های زیادی در ایران انجام دادند و حتی گزارش شده بود نوامیس مردم را از دست مردانشان می‌ربودند و این جنایت‌ها را هیچ کسی نمی‌تواند منکر شود.

وی گفت: معمار کبیر انقلاب کار بزرگی انجام داد و این کشور را از حلقوم آمریکا بیرون کشید و ایران را از زیر سلطه‌ها آزاد کرد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه با عزت زندگی کردن به سادگی بدست نمی‌آید، تاکید کرد: کشوری که بخواهد در دنیا مستقل باشد قطعا مورد هجمه مستکبران جهانی قرار می‌گیرد.

آیت الله نورمفیدی به تحریم های اقتصادی اشاره کرد و افزود: با این وجود کشور پیشرفت های زیادی در طول چهار دهه گذشته به دست آورده است.

وی تاکید کرد: گرچه دولت آمریکا تغییر کرده ولی دشمنی آنها با ایران با پرجا است و اوباما، ترامپ و بایدن همه خواستار ایران ضعیف و سلطه‌پذیرند و آمریکایی‌ها خواهان تسلط بر خاورمیانه‌اند.

امام جمعه گرگان یادآور شد: آمریکایی ها ایران تاثیرگذار در منطقه که نقشه های آنها را نقش برآب کند نمی خواهند.

نماینده ولی فقیه در گلستان بابیان اینکه اسلام توجه ویژه‌ای به جایگاه زن دارد، اظهار کرد: روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) را در پیشرو داریم که روز مادر نامیده شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار