مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مراسم اعتکاف رجبیه امسال در گلستان برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷ 23 February 2021

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد شامگاه دوشنبه در گفتگوی خبری ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب، اظهارکرد: همه ساله در ۱۳ ماه رجب به مدت سه شبانه روز مراسم اعتکاف در مساجد گلستان برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم وجود ندارد.

وی افزود: اما این به معنای آن نیست که مردم برنامه های معنوی خود را تعطیل کنند آنها می‌توانند برنامه‌های معنوی ایام رجب را در زندگی شخصی خود انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تأکید کرد: برای کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا همه راه‌های ممکن باید انجام شود که یکی از این راه ها پرهیز از تجمعات است.

ولی نژاد اضافه کرد: مردم در ایام ماه رجب می توانند بسته های معیشتی به اندازه وسع خود تهیه کرده و آن را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

وی افزود: این ماه سرشار از فضیلت بوده و به تعبیری ماه خدا است و در روایات بیان شده که اگر کسی فضائل ماه رجب را درک نکند، نمی تواند فضیلت ماه شعبان و رمضان را درک کند.

ولی نژاد با بیان اینکه این ماه، شروعی برای فصل نیایش است، گفت که در این ماه رجب به دعا و نماز و نوافل و روزه مستحبی بسیار سفارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار