یازدهمین دوره رقابت های مرحله نهایی لیگ برتر هاکی بانوان به میزبانی تهران با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با سومی تیم استان گلستان به پایان رسید.
کد خبر: ۹۴۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 02 March 2021

 یازدهمین دوره رقابت های مرحله نهایی لیگ برتر هاکی بانوان به میزبانی تهران با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با سومی تیم استان گلستان به پایان رسید.

رییس هیات هاکی استان گلستان در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: مرحله مقدماتی این دوره از رقابت ها با حضور ۱۶ تیم برگزار شده بود که تیم استان گلستان توانسته به مرحله نهایی صعود کند.

محمد علی طبرسا با بیان اینکه رقابت های لیگ بانوان از ۹ اسفند ماه به مدت سه روز پیگیری شد، ادامه داد: در مرحله نهایی تیم استان گلستان با چهار امتیاز بعد از استان های خراسان رضوی و همدان در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم هاکی گلستان با برد یک بر صفر در برابر آذربایجان شرقی به پیروزی رسید و در برابر همدان به تساوی بدون گل دست یافت و در برابر خراسان رضوی با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

رییس هیات هاکی استان گلستان با بیان اینکه تیم استان گلستان به عنوان جوان ترین تیم این دوره در رقابت ها حضور داشته است، افزود: گلستان با تمامی بازیکنان بومی خود در این رقابت ها حاضر شده بود.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت ها مربی_ بازیکن تیم هاکی گلستان خانم مینا باقری به عنوان فنی ترین بازیکن این دوره از رقابت ها انتخاب شده است.

شرایط بهداشتی برگزاری لیگ امسال بی نظیر بود

سرپرست تیم هاکی بانوان استان گلستان هم در خصوص برگزاری این رقابت ها افزود: شرایط میزبانی بسیار عالی و تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شده بود.

مریم رضایی ادامه داد: محل اسکان تیم ها کاملاً تمیز و ضد عفونی شده و فقط دو ورزشکار در اتاق ها اسکان داشتند که شرایط ایده آلی برای حضور در هتل بود.

وی ادامه داد: انجام تست های PCR از طریق نمایندگان فدراسیون پزشکی_ ورزشی در ابتدای اسکان تیم ها انجام شد.

سرپرست تیم هاکی بانوان استان گلستان تصریح کرد: قبل از شروع رقابت ها دل نگرانی هایی برای هیات و خانواده ها از نظر مسائل بهداشتی وجود داشت که با مدیریت قوی فدراسیون هاکی برگزاری لیگ در ایده آل ترین حالت ممکن انجام شد.

تیم ها با بیشترین توان خود در مرحله نهایی حضور داشتند

مربی تیم هاکی بانوان استان گلستان هم در خصوص سطح مسابقات گفت: تیم ها با بیشترین توان خود در مرحله نهایی حضور داشتند.

مینا باقری ادامه داد: تیم گلستان با ترکیب نسترن سنگ بری، الهام دایی، فاطمه غلامی، سارا شاهینی، فاطمه عرب، سماء طاهری، فاطمه باقری، فرزانه داوودی و مریم کریمی در این رقابت ها حاضر شد.

وی ادامه داد: در دور مقدماتی با ۶ برد در برابر تیم های آذربایجان غربی، مازندران، همدان، خراسان رضوی، ایلام و کرمان و یک تساوی در برابر تهران به مرحله نهایی رسیدیم.

باقری که خودش به عنوان فنی ترین بازیکن این دوره از رقابت ها هم انتخاب شده است، افزود: تیم های دیگر در مرحله نهایی لیگ برتر هاکی بانوان از استان های دیگر بازیکن خریده بودند، اما تیم گلستان با تیم بومی خود توانست در جایگاه سوم قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار