ستاد انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان صبح امروز با حضور استاندار کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۴۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ 10 March 2021

 

صبح امروز و با حضور استاندار ستاد انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان افتتاح شد.

از امروز ( 20 اسفند ماه) فرآیند ثبت نام از کاندیداهای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد و داوطلبان تا 26 اسفند فرصت دارند برای ثبت نام از طریق برنامه کاربردی که بر روی سایت وزارت کشور بارگذاری شده اقدام کنند.

احسان مکتبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، برنامه ریزی برای کم کردن مراجعات داوطلبان به فرمانداری‌ها برای ثبت نام است. بر روی سایت وزارت کشور برنامه کاربردی بارگذاری شده که داوطلبان می‌توانند با دانلود آن از طریق گوشی‌های هوشمند یا رایانه‌های شخصی اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: کسانی هم که دسترسی به این موارد را ندارند می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌ها برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر رعایت قانون خاطرنشان کرد: هیچ مدیری حق اظهار نظر له یا علیه هیچ کاندیدایی را ندارد.

هادی حق شناس، استاندار گلستان نیز در این مراسم اظهار داشت: مدیران اجرایی حق دخالت در انتخابات به نفع یا علیه کاندیدای خاصی را ندارند.

وی گفت: تلاش تمام دست اندرکاران انتخابات حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی است و کلیه امکانات استان در مسیر انتخاباتی با نشاط بسیج شده است تا منجر به انتخابی اصلح شود.

حق شناس خاطر نشان کرد: در انتخابات پیشین شاهد مشارکت 58 درصدی مردم استان بودیم و علی رغم شرایط کرونایی امیدواریم با همراهی گروه‌های سیاسی و احزاب بتواند مشارکت مردمی را افزایش دهیم.

وی با تأکید بر اینکه همه باید برای حضوری حداکثری و پرشور در انتخابات مشارکت کنند، ادامه داد: همکاری رسانه ها و صدا و سیما نقش تاثیرگذاری در ارتقای شور انتخاباتی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار