تذکر جدی پلیس گلستان:
فرمانده انتظامی گلستان از آمادگی پلیس برای تامین نظم و امنیت شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: هنجارشکنانی که موجب سلب آسایش مردم شوند تا پایان تعطیلات در اختیار مراجع قانونی قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۹۴۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ 14 March 2021

 

به گزارش تابناک گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سعید دادگر اظهار داشت: بلوغ فرهنگی و اجتماعی مردم قانونمند استان در سال‌های اخیر به کاهش چشمگیر خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال منجر شده است.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی و آموزشی ناجا در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، افزود: کاهش حوادث این شب در سنوات گذشته، بیانگر افزایش همدلی و همراهی صمیمانه تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با نیروی انتظامی و توجه آنان به آموزش‌‌های ارائه شده از سوی ناجا، دستگاه‌های امدادی و رسانه‌ها بوده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان در ادامه گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست و خود را موظف می‌داند که امنیت شهروندان را در تمامی مراسمات برقرار کند، اما با بی نظمی و اخلال در امنیت مخالف است خصوصا در این برهه از زمان که ویروس کرونا در حال جولان دادن بوده و ازدحام شهروندان در چهارشنبه آخر سال قطعا زمینه را برای شیوع گسترده این بیماری خطرناک فراهم خواهد کرد.

سردار دادگر بیان داشت: برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال به شکل نادرست توسط عده‌ای محدود، موجب شده تا روزهای پایانی سال به روزهای نگرانی و اضطراب خانواده‌ها تبدیل شده و شاهد حوادث غم باری باشیم که بیشترین قربانیان آن کودکان و نوجوانان هستند.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای تامین امنیت شب چهارشنبه آخر سال را دارد و همچون سنوات گذشته با متخلفان و هنجارشکنان قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد شد و این افراد در صورت سلب آسایش مردم تا روز 15 فروردین ماه در اختیار مراجع قانونی خواهند بود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: افرادی که با خودروی خود اقدام به حمل و یا توزیع مواد محترقه کرده و امنیت مردم را به خطر بیندازند نیز اتومبیل و راننده تا 15 فروردین در اختیار مراجع قانونی قرار خواهند گرفت.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان از خانواده‌ها درخواست کرد، نظارت کافی بر فرزندان خود داشته باشند تا مبادا نوجوانان و جوانان با سهل انگاری و لحظه‌ای غفلت، حادثه‌ای ناگوار و گاهی جبران ناپذیر را رقم زده و شادی نوروز را به کام خود تلخ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار