نماینده ولی‌فقیه در گلستان:
نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: انتظار ما این است که دولت به وعده‌ای که برای طرح آشوراده به مردم گلستان داده عمل کند و تکلیف این طرح مشخص شود.
کد خبر: ۹۴۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 16 March 2021

 

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در جلسه ویدئویی شورای عالی معماری و شهرسازی کشور که به ریاست وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: دولت‌های قبلی هیچ کدام وعده اجرایی درباره جزیره آشوراده نداده بودند، فقط طرح بحث شده بود، اما در دولت آقای روحانی و در سفر اول، رئیس جمهور در مقابل جمعیت مردمی شاید مهمترین وعده‌ای را که رسما اعلام کرد و خوشحالی مردم را در پی داشت، وعده اجرایی شدن طرح جزیره آشوراده بود و امروز انتظار عمومی است که به این وعده عمل شود.

وی گفت: کمتر طرحی در کشور وجود دارد که 20 سال درباره آن گفت‌وگو شده باشد. امیدواریم آن چه را که این 20 سال روی آن بحث، گفت‌وگو، تنش، چالش و فراز و نشیب بود در این جلسه به اتمام برسد و نتیجه نهایی با نظر مثبت اعلام شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: فلسفه اصلی این طرح توسعه اقتصادی استان بوده چرا که استان هم از نظر کشاورزی و هم از نظر صنعت آن چه که باید باشد، نیست.

وی با تأکید براینکه این طرح مطرح شد تا موجبات توسعه و رونق استان را فراهم کند، ادامه داد: متاسفانه طولانی شدن این طرح موجب پیدایش حرف‌هایی شده است و بارها شنیده‌ام که می‌گویند مگر این کشور یک بام و دو هوا است؟

آیت‌الله نورمفیدی گفت: وقتی رئیس جمهور وعده می‌دهد چرا باید این وعده عمل نشود و به دلایل متعدد این کار این همه معطل بماند؟ انتظار مردم گلستان و تقاضای بنده از همه مسئولان این است که در همین جلسه این وعده به صورت قاطع مصوب و عملیاتی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار