مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: پاسداران نام نیک دفاع از مظلومان و مبارزه با ظالمان را در تاریخ بشریت به همراه دارند، آنها مدافع حقیقت و مدافع ارزش ها و مظلومان هستند.
کد خبر: ۹۴۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 17 March 2021

 

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: امام حسین (ع) شخصیت فوق العاده ای داشت و از توجه ویژه‌ای خاندان پیامبر برخوردار بود.

وی افزود: از سخنانی که در مورد ایشان شنیده می‌شد مشخص بود که آینده سرنوشت سازی برای امام حسین (ع) پیش بینی شده است.

ولی نژاد بیان کرد: قیام امام حسین (ع) در طول تاریخ مهم و سرنوشت ساز بود و این فکر، اندیشه و مبارزه با ظالم و مستکبر در درون انسان‌های آزادیخواه و مسلمان وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: هرجا پای ظالمی مطرح است در برابر آن اندیشه مقابله و مبارزه که برگرفته از قیام و اندیشه امام حسین (ع) است، قرار دارد.

ولی نژاد اضافه کرد: اگر امروز اندیشه مبارزه با استکبار و آمریکا و مبارزه با اسرائیل در کشور وجود دارد، آن اندیشه را از امام حسین (ع) و قیام وی آموخته‌ایم.

وی بیان کرد: در طول تاریخ تلاش شد که اندیشه امام (ع) به فراموشی سپرده شود اما این اندیشه نه تنها به فراموشی سپرده نشد بلکه در طول تاریخ از شکوه و تبلور و عظمتی برخوردار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان عنوان کرد: در جمهوری اسلامی ایران روز میلاد این امام روز پاسدار نامگذاری شده است که انتخاب نیکویی است.

ولی نژاد اضافه کرد: پاسداران در انقلاب خوش درخشیدند و خوشنام و بلندآوازه هستند و هر جایی که پای دفاع از انقلاب است با تمام توان حضور دارند.

وی گفت: پاسداران نام نیک دفاع از مظلومان و مبارزه با ظالمان را در تاریخ بشریت به همراه دارند آنها مدافع حقیقت و مدافع ارزش‌ها و مظلومان و مخالف با استکبار و ستم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: پاسداران در جنگ با منافقان و اشرار و در تأمین امنیت خوش درخشیدند و جان خود را فدای امنیت مردم می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار