رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان گفت: نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ مراکز علمی کاربردی استان سمنان در سامانه ی آموزش آنلاین جهاددانشگاهی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ 17 March 2021

تحصیل مجازی دانشجویان 11 مرکز علمی کاربردی استان سمنان در سامانه جهاددانشگاهی

 

به گزارش تابناک سمنان علی منصفی راد  اظهار کرد: در همین راستا، قرارداد همکاری با موضوع ارائه و پشتیبانی سامانه ی یادگیری و آزمون الکترونیک و خدمات آموزش و آزمون برخط و مجازی به دانشجویان، مدرسان مراکز علمی کاربردی استان سمنان و با حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان امضا و تبادل شد.

وی ادامه داد: طبق این قرارداد همکاری، تمام کلاس های آموزش غیرحضوری، و آزمون های الکترونیک ۱۱ مرکز علمی کاربردی استان سمنان به صورت برخط، غیرحضوری و آنلاین توسط سامانه آزمون آنلاین جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار می شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: جمعیت دانشجویان مراکز علمی کاربردی استان سمنان تحت پوشش این سامانه طبق این قرارداد همکاری ۲ هزار و ۱۲۶ نفر است که به طور متوسط روزانه یک هزار دانشجو از  مرکز علمی کاربردی سطح استان، از طریق سامانه آزمون آنلاین جهاددانشگاهی استان سمنان در کلاس های آموزش غیرحضوری و آزمون آنلاین مراکز علمی کاربردی استان در نیمسال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ شرکت می کنند.

منصفی راد افزود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دستور العمل های بهداشتی، تا پیش از این دوره های آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان، کلاس های آموزشی و آزمون آنلاین مراکز آموزش علمی کاربردی از طریق سامانه آموزش آنلاین جهاددانشگاهی برگزار می شده است و با توجه به تداوم وضعیت کرونایی و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، این رویه در نیمسال دوم تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار