مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از ساخت یک هزار و ۷۱۲ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: در حال حاضر این طرح در سمنان و شاهرود آغاز شده و در صورت تامین زمین در مابقی شهرستان ها این پروژه ها انجام می شود.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ 19 April 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا فلاحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: تعداد یک هزار و ۷۱۲ واحد مسکونی در استان سمنان تحت مدیریت این بنیاد قرار دارد.

 او بابیان اینکه این پروژه شروع به کارکرده‌اند، افزود: ۳۵۰ واحد در سمنان، ۴۸ واحد در سرخه،۱۵۰ واحد در دامغان، ۶۹۲ واحد در شاهرود، ۲۶ واحد در میامی، ۲۰۰ واحد در گرمسار، ۲۸ واحد در آرادان و ۲۱۸ واحد در مهدی‌شهر تحت مدیریت و ساخت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارند.

 مدیرکل بنیاد انقلاب اسلامی استان سمنان در مورد جانمایی و پروژه‌های در حال اجرا توسط بنیاد انقلاب اسلامی تصریح کرد: پروژه ۷۲ واحدی اسحاق نبی ۱ و ۴۰ واحدی اسحاق نبی ۲ پروژه‌های در دست اجرای شهرستان سمنان هستند در مورد شاهرود نیز پروژه ۶۹ واحدی فدک و ۹۶ واحدی کوثر در حال اجرا و اقدام است و برای تحویل و اتمام این پروژه‌ها ۱۸ ماه کاری در نظر گرفته‌شده است.

او در مورد عمده فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مورد طرح اقدام ملی مسکن افزود: اهم فعالیت‌های انجام‌گرفته توسط بنیاد در طرح اقدام ملی مسکن شامل تهیه طرح و جانمایی بلوک‌های احداثی، انجام تشریفات انتخاب و گزینش پیمانکاران و سازندگان واحدهای احداثی بوده ضمناً بنیاد در مورد ساماندهی متقاضیان طرح در سامانه مربوطه، اخذ دستور نقشه و پروانه ساختمانی و امور نظام‌مهندسی فعالیت داشته است.

 فلاحی در مورد پروژه‌های باقی شهرستان‌ها و واحدهای در نظر گرفته‌شده گفت: به غیر چهار پروژه فوق‌الذکر در حال اجرا زمین‌های دیگری نیز تأمین‌شده که در مرحله تهیه نقشه دو اخذ مجوز ساخت هست، مابقی پروژه‌ها نیز بعد از تأمین زمین از طرف سازمان راه و شهرسازی استان عملیات احداث آغاز خواهد شد، همچنین در شهرستان دامغان به‌صورت گروه ساخت به هر سه نفر یک قطعه زمین واگذارشده و خود مالکین در حال ساخت و اجرا هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان در مورد قرعه‌کشی تخصیص واحد افراد متقاضی افزود: قرعه‌کشی تخصیص پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن شهر سمنان جهت تعداد ٧٢ نفر از متقاضیان پروژه اسحاق نبی١، تعداد ۴٠نفر جهت پروژه اسحاق نبی٢، تعداد ٣٢نفر جهت پروژه صنعتی ساز١، تعداد ١۶ نفر جهت پروژه صنعتی ساز٢، تعداد ١۶ نفر جهت پروژه مصلی سمنان، تعداد ۳۲ نفر جهت پروژه سرو واقع در سایت صنعتی ساز، تعداد ۴٠ نفر جهت پروژه گلستان واقع در شهرک گلستان و در شهرستان شاهرود تعداد ٩۶ نفر جهت پروژه شهرک کوثر شاهرود، تعداد ۵۶ نفر جهت پروژه شهرک بهداری شاهرود، تعداد ٩۶ نفر جهت پروژه شهرک فدک شاهرود انتخاب و در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار