معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا ۱۴فروردین افزون بر ۲۲۱ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در این ناحیه توزیع و مصرف شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 20 April 2021

تعطیلات نوروزی ۲۲۱ میلیون لیتر فرآورده نفتی در ناحیه شمال شرق توزیع شد

 

به گزارش تابناک سمنان حسین ابراهیمی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: بیش از ۶۴ میلیون لیتر بنزین معمولی و ۱۳.۵ میلیون لیتر بنزین پاک یورو چهار نوروز امسال توزیع شد. 

وی با اشاره به اینکه در همین بازه زمانی ۳۲ میلیون لیتر نفت سفید نیز انتقال یافت، اظهار داشت: سهم نفت گاز (گازوییل) پاک یورو چهار از این رقم ۴۳ میلیون لیتر و نفت گاز معمولی ۶۰ میلیون لیتر بود.

ابراهیمی ادامه داد: ۷.۵ میلیون لیتر نفت جت هم در همین مدت توسط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق انتقال یافت.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با اشاره به اهمیت سوخت رسانی به نیروگاه‌های موجود در این حوزه استحفاظی، خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی به نیروگاه نیشابور ۱۲میلیون لیتر سوخت رسانی انجام شد.

از ۱۴ هزار کیلومتر خطوط انتقال نفت کشور ، یکهزار و ۱۰۰کیلومتر در منطقه شمالشرق قرار دارد که شامل خط ۲۲ اینچ ری به سمت سمنان و شاهرود، خط ۲۰ اینچ شاهرود به سمت سبزوار، مشهد و نیشابور، انشعاب خط ۸ اینچ مرکز انتقال نفت امام تقی(ع) به سمت تربت حیدریه و خط ۱۲ اینچ شاهرود به سمت علی آباد و گرگان استان گلستان است. 
همچنین چهار مرکز انتقال نفت سمنان، شاهرود، سبزوار و امام تقی(ع) و هفت منطقه تاسیسات نفتی سمنان، دامغان، شاهرود، نیشابور، تربت حیدریه و مشهد در مجموعه شرکت خطوط لوله و مخابرات شمالشرق شاهرود قرار دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار