صدای رسا و پیگیری های مستمر ورایزنی های متعدد نماینده مردم در مجلس شورای سالامی در بحث سی تی اسکن دهلران که به یک  مطالبه عمومی تبدیل شده بود ،سبب شد مسئولان وزارت بهداشت با همکاری خوب و قابل تقدیر سپاه پاسداریان انقلاب اسلامی  یک دستگاه سی تی اسکن سیار به این شهرستان به صورت موقت  تا تامین دائمی سی تی اسکن به شهرستان دهلران ارسال کنند .
کد خبر: ۹۵۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶ 20 April 2021

تابناک ایلام ::کسانیکه مطالب این رسانه را دنبال می کنند ،قطعا با مطالعه مطالب تحلیلی و انتقادی به این خط مشی تابناک خواهند رسید که ما در خبررسانی و انتشار مطالب متعدد در حوزه های گوناگون یک سیاست تعریف شده ای داریم به این مضمون که " در کنار انتقاد ،کار خوب را هم باد گفت "

ممکن است امروز به خاطر یک موضوع انتقاد به عمل آوریم ،اما روز بعد کار خوب همان مدیر را در رسانه تبیین نماییم ،بنابراین در قضاوت عملکرد این رسانه نبایستی بیانخوبیها را تملق یا قلم فروشی قلمداد کرد ویا در جایی انتقاد از مدیران را به حساب تخریب یا تضعیف مدیر یا تسویه حساب  گذاشت .

حال موضوعی که باید به نیکی از آن یاد کرد و همکارمان مجتبی کاور به درستی کار خوب نماینده جنوب استان را برجسته کرده است   : رنج سفر ، استرس ، هزینه درمان ، جان ومال ، تنها برای یک تشخیص درمانی که امان بسیاری از شهروندان را بریده بود . شاید باوش سخت باشد که بسیاری به خاطر مشکلات یاد شده بالا قید درمان خود را زدند  ودرد را به جان خود خریدند  تا بر رنج های بی شمار خانواده خود افزوده نشود !

5سال است که فرماندار ، رسانه ها ، مردم ، دادستان مرکز استان وشهرستان دهلران ونهاد های نظارتی ، گرفته تا استاندار وقت به دنبال گره گشایی یکی از مشکلات درمانی مردم دهلران بودند وکار تا جایی پیش رفت که دادستان ایلام  به صورت ویژه موضوع سی تی اسکن دهلران را در دستور  کار خود قرار داد شاید مشکل مردم مرتفع شود ،ولی مشکلات وتحریم ها سدی شد در مقابل  تامین دستگاه سی تی اسکن !! . 

 با پیدایش و ظهور ویروس کرونا ،تنها روش سریع تشخیصی آن دستگاه سی تی اسکن بود  که دهلران 70هزار نفری فاقد این دستگاه بود  موضوعی که سبب شد بسیاری از خانواده ها و حتی کادر درمان برای تشخیص بیمارن را به شهر های همجوار مهران ، آبدانان و حتی خوزستان با استرس و اضطراب زیاد منتقل کنند!

با شروع پیک چهارم و افزایش مبتلایان به کرونا ونبود تجهزات تشخیصی ودرمانی  نماینده مردم دهلران در مجلس در خانه ملت با صدای رسا مشکلات حوزه انتخایه خود را در هفته گذشته فریاد زد وخواستار توجه مسئولان به مردم دیار خود شد صدایی که درست یک هفته بعد شنیده شد !

چرا که علیزاده در قامت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد با شیوع پیک چهارم کرونا در استان ایلام و کمبود تجهیزات بویژه در شهرستان های جنوبی استان ایلام  بسیار نگران کننده است و خواستار توجه سریع وزیر بهداشت به حوزه انتخابیه خود شد .

 صدای رسا و پیگیری های مستمر ورایزنی های متعدد نماینده مردم در مجلس شورای سالامی در بحث سی تی اسکن دهلران که به یک  مطالبه عمومی تبدیل شده بود ،سبب شد مسئولان وزارت بهداشت با همکاری خوب و قابل تقدیر سپاه پاسداریان انقلاب اسلامی  یک دستگاه سی تی اسکن سیار به این شهرستان به صورت موقت  تا تامین دائمی سی تی اسکن به شهرستان دهلران ارسال کنند .

موضوعی که از زمان انتشار خبر آن در رسانه ها سبب شد مردم قدر دان تلاش نمایند خود باشند موضوعی که  در فضای های مجازی گرفته تا محافل خانوادگی و افکار عمومی می توان به این مهم پی برد که مردم قدردان هستند  .

 بدون شک تلاش و پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستانهای استان بخصوص حوزه انتخابیه در شرایطی که ویروس کرونا در کشورحلکم است  قابل تقدیر  می باشد چر که استقرار این دستگاه وتامین اکسیژن ساز برای بیمارستان آبدانان می تواند دغدغه بیماران بخصوص خانواده آنها را مرتفع کند و آنچه باید فراموش نشود استمرار پیگیری های برای تامین واختصاص دستگاه اصلی و دائمی سی تی اسکن بیمارستان است چرا که این سی تی اسکن موقت  وسیار می باشد که در شرایط کنونی می توان آن را یک مسکن تلقی کرد .

رسانه ها نیز به نمایندگی از افکار عمومی در خصوص پیگیری و تلاش  نماینده برای حل مشکلات حوزه انتخابیه در بحث درمان در این شرایط سخت قدر دان است و به عبارتی می توان گفت:  دسخوش جناب نماینده .

 

 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
به کجا رسیدیم که برای یه نطق نماینده که جزو وظایف اصلیشه رسانه ها مردم مسئولان برای آن نماینده بنر تشکر بزنن
دهلرانی
|
United States
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
توهین ها و تخریب‌های شما تابناکیان بر علیه آقای علیزاده هیچگاه از حافظه مردم این دیار پاک نخواهد شد . آبی که بر زمین ریخته شود جمع نخواهد شد . هیچگاه یا آبروی مردم بازی نکنید چرا که خداوند آبروی شما را خواهد برد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار