فرمانده سپاه گلستان:
فرمانده سپاه نینوای گلستان از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت دهه کرامت بین خانواده‌های نیازمند استان خبر داد
کد خبر: ۹۷۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ 12 June 2021

به گزارش تابناک گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: آمریکایی‌ها و غربی ها و تمام معاندان به این انتخابات چشم دوخته اند تا مردم را ناامید کرده و کاری کنند تا مردم در امر نسبت به انتخابات و حضور غفلت کنند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: اگر در حضور حداکثری غفلت شود کشور ما آسیب خواهد دید و دشمن نسبت به سرنگونی نظام امیدوارتر خواهد شد.

وی ادامه داد: همانطور که در طول انقلاب پشتوانه ما مردم هستند برای ادامه انقلاب و استقلال کشور به حضور مردم نیاز داریم.

ملک شاهکوهی ضمن تبریک دهه کرامت، از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت دهه کرامت بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و افزود: همچنین ۱۰۰ سری جهیزیه طی این ایام به زوج‌های جوان اهدا می شود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان در خصوص اقدامات سپاه در کرونا گفت: بعد از طرح شهید سلیمانی ۱۹ هزار و ۴۵۱ خانوار در سطح استان آسیب دیده بودند که سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بسته معیشتی بین آنها توزیع شد.

وی افزود: ۷۷۲ تیم متشکل از دو هزار و ۶۳۸ نیروی بسیجی در این عملیات به کار گیری شدند.

ملک شاهکوهی از غربالگری ۱۴۰ هزار سالمند در استان خبر داد و گفت: تعداد بسته های معیشتی توزیع شده از از ابتدای کرونا تا کنون ۳۸۰ هزار بسته بوده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان کرد: ۲۳ هزار پوشاک و کفش برای محصلان بی بضاعت توزیع شده و دو میلیون و ۵۰۰ عدد ماسک و گان در زمان کرونا تولید و توزیع شد.

وی اظهارکرد: ۷۷ هزار نیروی جهادی تخصصی در قالب ۱۴ هزار و ۴۰۰ گروه در انجام عملیات بهداشتی و غیره ما را همراهی کردند.

طبق گفته ملک شاهکوهی آزادی ۱۸۸ زندانی جرایم غیرعمد از دیگر اقدامات سپاه در ایام کرونا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار