استاندار گلستان خبرداد
استاندار گلستان از مصرف روزانه سه هزار تن سیمان در استان خبرداد و گفت: نیمی از نیاز از طریق کارخانه سیمان گلستان تأمین می شود و البته استان مشکلی در تولید و توزیع سیمان ندارد.
کد خبر: ۹۷۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵ 26 June 2021

به گزارش تابناک گلستان، هادی حق شناس بعدازظهر شنبه در نهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و دومین جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان اظهارکرذ: مصرف روزانه گلستان سه هزار تن سیمان است که حدود ۵۰ درصد آن توسط کارخانه سیمان گلستان تولید می شود و البته ما در گلستان مشکل تولید و توزیع سیمان نداریم.

استاندار گلستان افزود: با توجه به قطعی برق واحدهای بانک ها موظف هستند تسهیلات لازم را به واحدهای تولیدی جهت تهیه دیزل ژنراتور ارایه کنند.

وی بیان کرد: مبنای قیمت آجر در استان با توجه به هزینه ها هزار و ۳۵۷ تومان است و باید مورد رعایت قرار گیرد.

حق شناس اضافه کرد: همه واحدهای دخیل در زنجیره کالای مرغ مکلف به تعیین نقش خود و ثبت خرید و فروش در سامانه جامع تجارت هستند.

استاندار گلستان گفت: هدف از اجرای این برنامه، شفاف سازی وضعیت مرغ از تولید تا مصرف، جلوگیری از سوء استفاده سودجویان و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با رییس سازمان برنامه و بودجه در راستای رفع مشکلات سیب زمینی کاران گلستانی مقرر شد تسهیل گری لازم جهت خرید این محصول توسط سازمان تعاون روستایی انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار