معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: استانداری در حوزه‌های زیرساختی، کارگزاری، تدارکات و پشتیبانی توحه ویژه‌ای به نیروی انتظامی این استان دارد.
کد خبر: ۹۸۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 29 August 2021

احسان مکتبی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بدون شک با حمایت بیشتر، امنیت جامعه و شهروندان و اقتدار نیروی انتظامی که ضامن تامین امنیت شهروندان است، افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: در همه ماموریت‌های نیروی انتظامی، استانداری و به خصوص در حوزه مبارزه با موادمخدر به عنوان تخریب کننده چهره فرهنگ و اجتماع جامعه، حامی اصلی خواهیم بود.

وی یادآور شد: در دفتر مبارزه با موادمخدر استان که زیر مجموعه معاونت سیاسی استانداری است، با جدیت پیگیر طرح‌ها، برنامه‌ها و اجرای عملیات‌های مقابله با این بلای خانمانسوز هستیم.

معاون استاندار گلستان با تاکید بر این که امنیت و اقتدار پلیس ضامن امنیت شهروندان است، گفت: تلاش نیروهای انتظامی در ایجاد و حفظ امنیت و به ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر در بستن گلوگاه‌های فساد و قاچاق موادمخدر جای تقدیر دارد.

مکتبی تصریح کرد: جایگاه امنیت در عرصه‌های اجتماعی بر همگان مشخص است و نیروی انتظامی به عنوان مجری قانون، در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، جمعه شب و روز گذشته در سه عملیات جداگانه موفق به کشف ۱۰۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه، ۴۵ کیلوگرم حشیش و ۱۶۰ لیتر شربت ترک اعتیاد در سه شهرستان گنبدکاووس، رامیان و گرگان شد که در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف و سه نفر بازداشت شدند.

همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هفت تُن انواع مواد مخدر در گلستان کشف و ضبط شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار