جانشین سپاه نینوای استان گلستان با تأکید بر اینکه دولتمردان باید بیش از گذشته به جوانان اعتماد کنند، گفت: تکیه بر توان داخلی سبب موفقیت و پیشرفت و خنثی کردن اثر تحریم‌ها می‌شود.
کد خبر: ۹۹۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 07 September 2021

به گزارش «تابناک گلستان»، ظهر امروز با حضور جانشین سپاه نینوای استان، ائمه جمعه و مسئولان شهرستانی، فرمانده سپاه شهرستان کلاله معرفی شد.

در این مراسم از خدمات و زحمات سرهنگ پاسدار محمود بیات فرمانده سابق سپاه کلاله قدردانی و سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معرفی شده است.

سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی، جانشین سپاه نینوای گلستان در این مراسم با تأکید بر اینکه سپاه خود را خادم و نوکر مردم می‌داند، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های سپاه در کنار حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن، خدمت رسانی به مردم است.

وی گفت: فرزندان این مردم در سپاه و بسیج در همه صحنه‌ها همواره در کنار مردم قرار داشته و دارند و از همه توان خود را برای رفع مشکلات آنان استفاده کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه نینوای استان در بخش دیگر سخنان خود به دشمنی‌های پیدا و آشکار علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران اشاره کرد و افزود: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات هوشمندانه در مقابل ترفندهای دشمنان، نقشه‌های آنان را برملا کرده و منجر به شکست آنها شده است.

سرهنگ پاسدار حسینی توجه به درون کشور در موفقیت‌های علمی و کاهش اثرات تحریم را بسیار مهم دانست و گفت: باید به جوانان و به درون کشور برای رفع مشکلات توجه کرد، ثمره تکیه بر توان داخلی دستیابی به قله‌های پیشرفت و تعالی است.

وی بیان داشت: باید تلاش کنیم دشمن را خوب بشناسیم و نگاهمان به ولایت باشد؛ چرا که تا انقلاب اسلامی حیات دارد؛ دشمنان نیز دست از دشمنی برنخواهند داشت.

جانشین سپاه نینوای استان در ادامه مسئولیت را در جمهوری اسلامی یک افتخار قلمداد کرد و تصریح کرد: مسئولیت مجرای رسیدن به خیر و برکت در خدمتگزاری به خلق الله است و ما باید بدانیم روی دیگر مسئولیت وقتی است که از ما سؤال می‌شود با داشتن ابزارهای خدمت، چه کردیم؟ که این پاسخگویی در مقابل امانت خدا سخت است؛ بنابراین باید از خدا بخواهیم کارنامه خدمتی ما در آخرت، به دادمان برسد.

منبع/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار