فرماندار گرگان:
گرگان- فرماندار گرگان گفت: تمام تلاش خود را برای بازگشایی مدارس انجام داده و مشکلی در این زمینه نداریم و منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم.
کد خبر: ۹۹۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ 15 September 2021

به گزارش «تابناک گلستان»، محمد حمیدی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، اظهار کرد: در یک سال اخیر «آموزش و پرورش»، از کرونا آسیب زیادی دیده و این ضرر به اندازه‌ای بود که رئیس‌جمهور تصمیم به آموزش حضوری در سال تحصیلی جدید گرفتند که البته این بازگشایی مانند سابق نخواهد بود.

فرماندار گرگان گفت: آموزش حضوری امسال قطعی بوده ولی اینکه از چه زمانی و به چه نحوی اجرا شود، هنوز اعلام نشده است.

وی بیان کرد: آموزش حضوری به معنای واقعی در شرایطی انجام می شود که تمام مربیان، معلمان، دست اندرکاران آموزش و پرورش، والدین و سرویس مدارس واکسینه شده باشند که پروسه سنگین و زمان بر است و اجرای آن مشخص نیست.

حمیدی اضافه کرد: اما امسال با توجه به شرایط و جمعیت مدارس بازگشایی اتفاق افتاده که تقدم و تأخر آن با دستورالعمل ستاد کرونا مشخص خواهد شد.

فرماندار گرگان افزود: تمام تلاش خود را برای بازگشایی مدارس انجام داده و مشکلی در این زمینه نداریم و منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم.

وی گفت: برای بازگشایی موفقیت آمیز اقناع عمومی جامعه لازم است و اگر این امر اتفاق نیفتد توفیقی در این زمینه نخواهیم داشت.

حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود به سوادآموزی هم اشاره کرد و گفت: برای ریشه کردن بی سوادی باید از ظرفیت برخی از دستگاه ها مانند کمیته امداد، بهزیستی، جهاد کشاورزی و بهداشت برای معرفی افراد بی سواد استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار