شناسنامه 2 شهروند فسایی باطل شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در ۷۲ساعت گذشته، بیماری کووید ۱۹ در شهرستان فسا ، جان ۲نفر دیگر از مبتلایان به این بیماری را گرفت و در این زمان ۱۸۵ بیمار جدید مبتلا به این بیماری نیز شناسایی شدند.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 20 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: صادق مهدوی نیا اظهار داشت: فوتی های ۷۲ ساعت گذشته در فسا، یک خانم ۷۴ساله با بیماری زمینه ای و واکسن نزده و یک خانم ۷۸ ساله با بیماری زمینه ای و واکسن زده بودند.

وی اضافه کرد: میزان مراجعات به درمانگاه کرونا و میزان موارد بستری در اثر ابتلا به کرونا در روزهای اخیر در این شهرستان افزایش داشته است.

مهدوی نیا، با اشاره به افزایش ذخیره و سهمیه دریافتی واکسن، از افراد بالای ۱۲ سال خواست که قبل از شروع فصل سرما و شیوع موج های جدید بیماری و جهش های جدید ویروس با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، علیه کرونا واکسینه شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: رنگ شهرستان زرد و خطر متوسط و بسیار شکننده است و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسوولین و افزایش نظارت ها و رعایت ها بستگی دارد.

مهدوی نیا از شهروندان خواست: از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری نمایند.

وی بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شستشوی دستها، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار