خیران شیرازی به یاری سالمندان شتافتند

خیران شیرازی، مرهم و مرحم بیماران و سالمندان شدند.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 23 December 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رییس هیات امنای موسسه مراقبت‌های متعالی در منزل گفت: این موسسه از ۲ سال پیش فعالیت خود را با هدف یاری رساندن به سالمندان، بیماران و افراد ناتوان آغاز کرد و تا کنون به بیش از ۲ هزار متقاضی، خدمات رسانی کرده است.
دکتر تابعی با بیان این که بیماران صعب العلاج و بستری در منزل، در اولویت خدمات این موسسه قرار دارند افزود: تخت، دستگاه اکسیژن ساز، ویلچر، واکر و تشک مواج، از جمله امکاناتی است که علاوه بر خدمات پزشکی و پرستاری، در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
وی گفت: اطلاعات بیماران ناتوان، هنگام ترخیص از بیمارستان توسط مسئولان همان بیمارستان دریافت و برای ارائه خدمات در اختیار موسسه قرار داده می‌شود.
رییس هیات امنای موسسه مراقبت‌های متعالی در منزل فارس با اشاره به لزوم تزریق واکسن کرونا گفت: این موسسه با همکاری مرکز بهداشت والفجر شیراز، واکسیناسیون رایگان در منزل را آغاز کرده است.
تابعی با بیان این که همه خدمات این موسسه رایگان است افزود: افرادی که می‌خواهند از خدمات موسسه مراقبت‌های متعالی در منزل فارس بهره مند می‌شوند می‌توانند نام موسسه را در اینترنت جست و جو و برای ارائه خدمات ثبت نام کنند.
دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم با همکاری بهزیستی فارس، به مددجویان واکسیناسیون رایگان در منزل ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار