تشکیل پرونده برای 237 واحد صنفی متخلف در فسا

فرماندار ویژه فسا گفت: از ابتدای امسال تاکنون پرونده ۲۳۷ واحد صنفی متخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 05 July 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: علیرضا فیروزی از بازرسی ۵ هزار و ۸۳ واحد صنفی در این شهرستان خبر داد و گفت: بازرسی از اصناف و واحدهای صنفی توسط مسئولان این شهرستان با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: افزایش اعتماد عمومی، جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده‌ای سودجو از مهمترین اهداف این فرمانداری و بازرسان اداره صمت برای کنترل بازار در فسا است.

نماینده عالی دولت در فسا با تاکید به تداوم گسترده بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه عموم کسبه و اصناف و بازاریان شهرستان فسا عملکرد مناسب و تحسین برانگیزی دارند، اذعان کرد: در این میان عده‌ای اندک مبادرت به تخلف نموده اند که برابر ضوابط و مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

فیروزی یادآور شد: بخش اعظمی از کسبه شهرستان فسا، افراد خوشنام و منصف هستند و از برخورد با متخلفان توسط متولیان نظارت بر بازار اظهار رضایت کرده و خواستار تداوم این امر هستند.

رعایت قوانین نظام صنفی، ساماندهی واحدهای فاقد پروانه و تشدید بازرسی‌ها از دیگر نکات مهمی بود که فرماندار ویژه فسا با آن تاکید داشت و بیان کرد: لازم است تا با استمرار نظارت‌ها در جهت بهبود خدمات به مردم تلاش شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار