خطیب جمعه گرگان با اشاره به بدعهدی‌ها و حمایت همه‌جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی گفت: ادعای آمریکا برای قرارداد صلح بین اسرائیل و فلسطین باورکردنی نیست و نیرو‌های مقاومت باید هوشیار باشند.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۹ 08 June 2024

به گزارش تابناک گلستان، آیت الله سیدکاظم کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: تسبیح، ذکر و ستایش خداوند ویژه انسان نیست و همه موجودات اعم از جنیان و حیوانات و پرندگان خداوند را تسبیح می‌کنند.

وی ضمن تسلیت شهادت امام جواد علیه السلام گفت: امام جواد (ع) جوان‌ترین امام شیعیان بود که در سن هفت سالگی به مقام امامت و در سن ۲۵ سالگی به شهادت رسید.

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان اضافه کرد: خلیفه عباسی همانطور که امام رضا (ع) را به اجبار به ایران آورد و به ولیعهدی گمارد نقشه کشید تا دختر خود را به عقد امام جواد (ع) در آورد تا برای خود موقعیت اجتماعی ایجاد کند.

خطیب جمعه گرگان با اشاره به روایتی از امام جواد (ع) گفت: استغفار از گناهان، متواضع بودن در مقابل مردم و پرهیز از خودبزرگ‌بینی و دادن صدقه موجب نزدیکی دل‌ها به خداوند می‌شود.

نورمفیدی ادامه داد: امام نهم شیعیان به مسلمانان توصیه کردند همواره در کار‌های بزرگ با دیگران مشورت کرده و از عجله کردن پرهیز کنند و در نهایت با توکل خداوند تصمیم گرفته و کار‌های خود را آغاز کنند تا در زندگی پشیمان نشوند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا همواره خود را پشتیبان رژیم صهیونیستی دانسته و هرگز قابل اعتماد نیست، گفت: آمریکا ادعا کرده طرحی برای صلح بین فلسطین و اسرائیل دارد، ولی نیرو‌های حماس و مقاومت باید هوشیار باشند و در دام آمریکا گرفتار نشوند، زیرا آمریکا همیشه به دنبال منافع رژیم صهیونیستی است.

نماینده، ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (ص) را بهترین الگو برای ازدواج جوانان دانست و تصریح کرد: خانواده‌ها باید با الگو برداری از این زوج آسمانی شرایط ازدواج آسان را برای فرزندان خود فراهم کرده و از تجملات بی‌مورد و دست و پاگیر که مانع از ازدواج جوانان می‌شود، پرهیز کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار