استاندار گلستان با برشمردن خدمات شهید سید ابراهیم رئیسی در گلستان گفت: به دلیل خدمات ارزنده و مخلصانه ایشان در کشور امروز همه رسانه شهید جمهور شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲ 08 June 2024

به گزارش تابناک گلستان، علی محمد زنگانه شامگاه جمعه ۱۸ خرداد در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد امیرالمومنین (ع) شهرستان علی آباد کتول که با حضور مردم ولایتمدار و قدرشناس و روحانیت معزز برگزار شد، اظهار کرد: در راستای ارتباط با مردم و تقویت دیپلماسی خارجی ایشان ۴۹ سفر استانی و ۲۸ سفر خارجی رفتند و هر جا قدم گذاشتند مسیر را باز کردند و بعد از حرکت بی نظیر ایشان سهم گلستان از صادرات به ترکمنستان از ۹ به ۲۰ درصد رسید، تبادلات کامیونی از صفر به ۱۶۰ کامیون رسید، سهم گلستان از صادرات به قزاقستان به بالای ۳۰ درصد رسید.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید ما در کنار پیشرفت به رفع فقر تاکید داشتند، گفت: در دولت خدمتگزار آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی در کنار ارائه تسهیلات رانت‌ها برداشته شد و رفع تبعیض صورت گرفت.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه رشد اقتصادی استان گلستان در مدت ۳۳ ماه دولت رئیسی از منفی ۵ به بالای ۳.۳ رسیده است، افزود: احیای ۱۳۸ واحد راکد اقتصادی در گلستان و احیای۷ هزار واحد در کشور از مهمترین خدمات اقتصادی ایشان بود.

زنگانه با گریزی به خدمات دولت سیزدهم در بخش کشاورزی گلستان، تصریح کرد: قیمت خرید تضمینی گندم در این دولت بیش از سه برابر شد، قیمت خرید کلزا نیز واقعی شد و ایشان از کشاورزان حمایت ویژه کردند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان ادامه داد: با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان انشعاب فاضلاب ۳۰ هزار مشترک شهرستان گنبدکاووس متصل شد و پروژه‌ای بعد از ۳ دهه به بهره‌برداری رسید.

استاندار گلستان اجرای پروژه فیبرنوری در تمام گلستان به عنوان نخستین استان کشور با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان را یکی از اقدامات مهم و ارزشمند رئیس جمهور شهید در استان گلستان برشمرد و افزود: شاید بسیاری از اقدامات ایشان در زمان حیاتشان بیان نشد، اما به خاطر اخلاص شهید رییسی امروز همه رسانه شهید جمهور هستند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار