محمود ربیعی: امسال مقام معظم رهبری سال را به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» مزین کردند و این مهم مسئولیت ما را در قبال موضوعات اقتصادی استان دوچندان می‌کند.
کد خبر: ۲۵۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 11 July 2016
محمود ربیعی ظهر دیروز در پنجمین جلسه‌ی استانی کارگروه تسهیل طرح‌های اقتصادی استان گلستان اظهار کرد: امسال مقام معظم رهبری سال را به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» مزین کردند و این مهم مسئولیت ما را در قبال موضوعات اقتصادی استان دوچندان می‌کند.
وی تصریح کرد: امروز در پنجمین جلسه‌ی استانی کارگروه تسهیل طرح‎های اقتصادی گلستان از 42 طرح و واحد تولیدی با ارائه‌ی تسهیلاتی با اعتباری بالغ بر 536 میلیارد ریال حمایت شد که امید است این اقدام باعث شکوفایی و رونق اقتصادی این واحدهای تولیدی شود.
سرپرست معاونت هماهنگی و توسعه‌ی منابع انسانی استانداری گلستان با بیان این‌که افزایش تولید داخلی و حمایت از کالاهای ایرانی باعث افزایش اشتغال و رفاه در جامعه می‌شود، یادآور شد: امسال دولت تدبیر و امید در راستای عملیاتی ساختن اقتصاد مقاومتی بسته‎های حمایتی خوبی را برای واحدهای تولیدی و اقتصادی در کشور در نظر گرفته است.

حمایت از 32 واحد تولیدی گلستان که کمتر از 50 درصد توان خود فعال بودند
ربیعی ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی کشور طرح‎های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در دستور کار قرار گرفته است و لذا با تأسی از این مصوبه در کارگروه استانی تسهیل اقتصادی استان گلستان از مجموع 10 طرح بالای پیشرفت فیزیکی 10 درصد در استان با ارائه‌ی تسهیلاتی بالغ بر 139 میلیارد و 600 میلیون ریال حمایت شد.
وی هم‌چنین از حمایت 32 واحد تولیدی که با کم‌تر از 50 درصد توان خود فعال بودند خبر داد و گفت: تا کنون 32 واحد تولیدی که با مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش در استان گلستان روبه‌رو بودند شناسایی شدند و امروز در پنجمین جلسه‌ی کارگروه تسهیل اقتصادی استان تصمیم گرفته شد با ارائه‌ی تسهیلات 396 میلیارد و 500 میلیون ریال حمایت شود.
سرپرست معاونت هماهنگی و توسعه‌ی منابع انسانی استانداری گلستان با بیان این‌که استان گلستان از ظرفیت و زیرساخت خوبی برخوردار است، گفت: توجه به زیرساخت‎های استان گلستان و هم‌چنین صنایع به‌خصوص صنایع تبدیلی می‎تواند منجر به شکوفایی اقتصادی این استان شود.
ربیعی بیان داشت: استان گلستان با بهره‎گیری از خط ریلی اینچه‎برون می‎تواند از ظرفیت‎های کشورهای همسایه حوزه‌ی خلیج فارس به عنوان بازار فروش بهره‎مند شود.
منبع: فارس
برچسب ها: واحد تولیدی ، گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار