۲۰۲ ورزشکار شناسایی شده در نخستین مرحله‌ی طرح استعدادیابی رشته‌های ورزشی برای ورود به ورزش حرفه‌ای آموزش می‌بینند.
کد خبر: ۲۵۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱ 11 July 2016
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: ۲۰۲ ورزشکار شناسایی شده در نخستین مرحله‌ی طرح استعدادیابی رشته‌های ورزشی برای ورود به ورزش حرفه‌ای آموزش می‌بینند.
بهمن طیبی اظهار داشت: طرح استعدادیابی در مدارس استان گلستان برنامه‌ی جدی و پایه‌ای ورزش استان برای تربیت ورزشکاران جدید و توانمند در رشته‌های گوناگون است که اجرای آن از مدت‌ها قبل آغاز شد.
وی تصریح کرد: ورزشکاران شناسایی شده به مربیان کارآزموده سپرده می‌شوند تا بر اساس قابلیت و توانایی در مسیر حضور حرفه‌ای در رشته‌های ورزشی قرار گیرند.
به گفته‌ی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان اجرای طرح استعدادیابی به علت لزوم شناسایی چهره‌های جدید متوقف نمی‌شود و امیدواریم در اجرای بلند مدت این طرح، شاهد تربیت نسلی جدید و افتخارآفرین در رشته‌های گوناگون ورزشی باشیم.
وی ادامه داد: بی‌تردید تعامل و ارتباط بیش‌تر اداره کل ورزش و جوانان با آموزش و پرورش گلستان، شناسایی نوجوانان و جوانان ورزشکار را تسهیل کرده و آینده‌ی درخشانی را برای ورزش استان رقم خواهد زد.
طیبی گفت: استان گلستان در برخی رشته‌ها مانند والیبال دارای استعداد ویژه و منحصربه‌فرد است که تمرکز برای تقویت هرچه بیش‌تر این ورزش در مدارس منجر به گسترش ابعاد حرفه‌ای این رشته در استان خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار