پرداخت 900میلیون کمک هزینه ازدواج به مددجویان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از پرداخت 9 میلیارد و 100 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 01 August 2016
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از پرداخت 9 میلیارد و 100 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، جعفر هاشمی، با اشاره به اینکه در 4 ماهه اول امسال در قالب جهیزیه مددجویی و ازدواج مجدد بانوان مبلغ 9 میلیارد و 100 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است، افزود: این اقدام در راستای کمک به ازدواج نیازمندان به ویژه جوانان تحت حمایت انجام شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون 364  فقره جهیزیه به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: در این راستا تعداد 57 فقره وام با اعتبار یک میلیارد و 710 میلیون ریال از منابع داخلی امداد و منابع بانکی به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

هاشمی با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه و ازدواج به نیازمندان جامعه در راستای مرتفع شدن مشکلات مالی فرزندان مددجوی در شرف ازدواج است، خاطرنشان کرد: این کمک هزینه‌ها در قالب تامین جهیزیه دختران تحت حمایت، هدیه ازدواج پسران مددجو و همچنین کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه تأمین مخارج ازدواج و جهیزیه یکی از مهمترین دغدغه‌های نیازمندان در شرف ازدواج محسوب می‌شود، تصریح کرد: کمیته امداد با حمایت و کمک خیرین می‌تواند خدمات بهتری به این قشر از جامعه ارائه دهد و زمینه تشکیل زندگی مشترک این مددجویان را فراهم کند.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون در راستای توانمندی خانواده‌ها و به منظور استفاده از تسهیلات معافیت سربازی تعداد 51 نفر از مشمولان فرزندان تحت حمایت این نهاد به حوزه نظام وظیفه همدان معرفی شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار