فقط یک استان فارسی در جمع برترین های کنکور

اسامی ده نفر برتر آزمون سراسری سال 95 اعلام شد.
کد خبر: ۲۷۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 09 August 2016
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اسامی ده نفر برتر آزمون سراسری سال 95 در گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی را اعلام کرد.

اسامی ده نفر برتر در گروه های آزمایشی به این شرح است:

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی به ترتیب:
احسان شریفیان از تهران - امیر محمد فرزانه از شمیرانات - کوشا جافریان از تهران - حسین مقدس از سیرجان - فراز فرح وش از تبریز - امیرعلی محمدحسینی از تهران - امیرحسین افشار راد از تهران - محمدامین سالار کیا از تهران - محمدرضا صالحی از تهران و سید علیرضا سمیعی گلیان از شیروان است.

درگروه آزمایشی علوم تجربی به ترتیب:
محمد احمدی از تربت جام - محمدامین روانبخش از تربت حیدریه - سهیل محمدی از شیراز - پارسا خلفی از اردبیل - مهتا ستاریان خضرلو از مراغه - امیرحسین طبیبیان از اصفهان - آرمین گلچین از تبریز - مهشاد افشارزاده از اصفهان - عرفان پازکی از تهران - پارسا سیفی از نور.

درگروه آزمایشی علوم انسانی به ترتیب:
زهرا سادات موسوی از تهران - سجاد قاسمی از قم - انوشه بابایی از تهران - حسین حاجیانی از تهران - محمدجواد صراطی از شمیرانات - سید محمدعلوی مقدم از مشهد - نیکو صبوری از تهران- علی طهرانچی از شمیرانات - سجاد کرباسچی از شمیرانات - فاطمه دلیری قوچان عتیق از مشهد.

در گروه آزمایشی هنر به ترتیب:
الهه اسماعیلی حسین آباد از تهران - مریم گلپایگانی از تهران و عطیه جهانشاهی از تهران به عنوان سه نفر برتر این گروه اعلام شدند.

در گروه آزمایشی زبان های خارجی به ترتیب:
نسترن رئیسی دهکردی از تهران - امیرحسین بلوری از تهران و امیرحسین کاظمی پور اشکذری از تهران به عنوان سه نفر برتر این گروه معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار