همراه اول شفاف سازی کند؛

دور زدن مردم ممنوع

شرکت مخابرات باید در خصوص مبالغی که در صورت حساب مشتریان ذکر شده شفافیت لازم را انجام دهد. از ماه های گذشته گزینه های جدیدی بر این قبض اضافه شده که برای مشتریان ابهام دارد.
کد خبر: ۳۸۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 04 March 2017
تابناک ایلام ؛ پرداخت قبوض خدمات عمومی همانند آب و برق و تلفن همواره یکی از اصلی ترین هزینه های خانواده ها در کشور ما بوده است. بعد از هدفمندی یارانه ها این هزینه ها چند برابر شده و حساسیت ها در مورد آب و برق و تلفن و گاز و هزینه های آنها بیشتر گردیده است.
نکته مورد بحث ما امروز در مورد قبوض تلفن همراه و ابهاماتی است که در مورد آن وجود دارد.
 
شرکت مخابرات باید در خصوص مبالغی که در صورت حساب مشتریان ذکر شده شفافیت لازم را انجام دهد. از ماه های گذشته گزینه های جدیدی بر این قبض اضافه شده که برای مشتریان ابهام دارد.
 
هرچند در سالهای گذشته شرکت مخابرات عنوان داشته که کمترین افزایش قیمت خدمات را داشته، ولی اگر درست حساب کنیم مخابرات با همین گزینه های اضافی قیمت خدمات خود را به صورت حداکثری افزایش داده است.
 
اخیرا گزینه های در فیش های همراه وجود دارد به نام خدمات مبتنی بر محتوی و بسته ها ، این خدمات مشخص نیست دقیقا چه نوع خدماتی است. مخابرات اگر قرار است نرخ مکالمه تلفن همراه و ثابت را افزایش دهد مستقیم این کار را انجام دهد. دیگر لزومی ندارد از طرق دیگر و با اضافه کردن گزینه هایی در فیش پرداختی مشتریان این مبالغ را جبران نماید. روابط عمومی و مدیر عامل شرکت مخابرات جا دارد در این خصوص شفاف سازی لازم را برای مردم انجام دهند.
 
در حقیقت مخابرات باید همه گزینه های موجود در فیش های تلفن خصوصا تلفن همراه را با شفافیت کامل توضیح دهد. مثلا اگر مبلغی برای این خدمات کسر شده دقیقا بیان شود که این خدمات چه نوع خدماتی بوده است؟

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار