مجموعه 14 جلدی «قصه‎های زندگانی 14 معصوم(ع)» منتشر شد

مجموعه 14 جلدی «قصه‎های زندگانی 14 معصوم(ع)» توسط انتشارات آستان قدس رضوی(به‌نشر) در آستانه سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر و روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۴۱۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 02 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، جواد نعیمی با اشاره به اینکه مجموعه 14 جلدی «قصه‎های زندگانی 14 معصوم(ع)» توسط انتشارات آستان قدس رضوی(به‌نشر) در آستانه سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر و روانه بازار نشر شد گفت: در هر جلد از این مجموعه 14 جلدی که برای نخستین‌بار توسط به‎نشر منتشر شده است، به قصه‏‌های زندگی یکی از 14 معصوم(ع) می‎پردازد.

وی ادامه داد: کتاب «قصه‎های زندگانی 14 معصوم(ع)» در قطع جیبی چاپ شده و هر جلد از آن با عنوان یکی از ائمه معصومین(ع) منتشر شده است.

نویسنده مجموعه 14 جلدی «قصه‎های زندگانی 14 معصوم(ع)» متذکر شد: این اثر با شمارگان یک هزار نسخه برای هر جلد و در مجموع در 14 هزار جلد منتشر شده و هر جلد با قیمت 60 هزار تا 70 هزار ریال در دسترس عموم مخاطبان قرار گرفته است.

گفتنی است؛ علاقه‎مندان برای تهیه مجموعه کتاب «قصه‎های زندگانی 14 معصوم(ع)»، همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‏‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاه‌های مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار