وی با اشاره به راهاندازی سایت تبریز 2018گفت: از روز اول ژانویه وقایع مورد نظر باید در سایت به نمایش گذاشته شده و برنامههای تبریز 2018 به زبانهای مختلف در این سایت معرفی شود.
رئیس افتخاری ستاد ملی تبریز 2018 با تأکید بر استفاده از راهنمایان گردشگری مجرب و آموزشدیده در بحث تبریز 2018 اضافه کرد: مسائل خاص تبریز و آذربایجان از جمله فرش تبریز و مفاخر آذربایجان یا دیگر مباحث باید بیشتر مطرحشده و حول محور آنها اقدام به برگزاری جشنوارهها و برنامههای مختلف شود.
وی بابیان اینکه در بحث تبریز 2018 مسئله مهم تبلیغات است، گفت: تبلیغات یک بحث دارای اهمیت بوده که باید در این راستا از ظرفیت صنایع استان استفاده شود.
نعمتزاده ادامه داد: جای اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن در این نشست خالی است، صنایع باید عضو این نشست باشند نه اینکه به عنوان میهمان در نشستها حضور یابند.
وی تأکید کرد: تا زمانی که بخش خصوصی را درگیر کارهای اجرایی نکنیم، کنار خواهند ایستاد و فقط مشکلاتشان را مطرح خواهند کرد.