مسائل و مشکلات گلخانه داران شهرستان اشکذر بررسی شد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات گلخانه داران شهرستان اشکذر با حضور فرماندار، رئیس جهاد کشاورزی و جمعی از گلخانه داران در دفتر فرماندار برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ 20 December 2018

محمدعلی شاه حسینی فرماندار اشکذر اعمال نفوذ و رابطه در فروش محصولات گلخانه‌ای را یکی از مشکلات گلخانه داران شهرستان عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به تعادل و تنظیم بازار محصولات گلخانه‌ای باید تلاش کرد تا راهکار‌های لازم برای ارتباط مستقیم بین عرضه و تقاضا را فراهم کرد.
شاه حسینی با بیان اینکه شهرستان اشکذر با ۴۰۰ هکتار سطح زیر کشت محصولات گلخانه ای، جایگاه ویژه‌ای در استان را دارا است افزود: باید تلاش کرد از این ظرفیت نهایت استفاده را نمود و تهیه طرح جامع در زمینه صادرات محصولات گلخانه ای، ارائه طرح کارشناسی شده در این زمینه، راه انداری ترمینال بسته بندی و تجمیع محصولات جهت صادر به خارج از استان از جمله این اقدامات است.
فرماندار اشکذر تصریح کرد: امروزه نقش تصدی گری دولت در زمینه‌های مختلف از جمله بخش کشاورزی کم رنگ شده و سیاست کلان دولت نظارت، برنامه ریزی و سیاست گذاری در این زمینه است.
در این جلسه هر یک از گلخانه داران به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و مقرر گردید مسائل مطرح شده توسط اعضا جمع بندی و جهت برگزاری نشست با مسئولان مربوطه استان با هماهنگی فرمانداری اقدام لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار