ایران سومین کشور درمان سوختگی با کشت سلولی است

دکتر کشاورزی دبیر اجرایی این همایش با بیان اینکه شرکت کنندگان در این همایش با جدید‌ترین روش‌های درمان سوختگی همچون درمان توسط کشت‌های سلولی آشنا می‌شوند گفت: ایران سومین کشوری است که توانسته به این روش دست پیدا کند و بیمارانی که سوختگی شدید و بالای ۵۰ درصد دارند با بهره گیری از این روش بهبود می‌یابند.
کد خبر: ۷۲۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ 28 February 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:دکتر کشاورزی دبیر اجرایی این همایش گفت: این همایش با هدف تبادل تجربیات اساتید و متخصصان ایران و جهان در زمینه درمان سوختگی و بالا بردن طول عمر بیماران سوختگی برگزار شده است.
کشاورزی افزود: در این همایش 2 روزه حدود ۵۰ مقاله بصورت سخنرانی و ۱۷۰ مقاله هم به صورت پوستر ارایه می‌شود.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این همایش با جدید‌ترین روش‌های درمان سوختگی همچون درمان توسط کشت‌های سلولی آشنا می‌شوند گفت: ایران سومین کشوری است که توانسته به این روش دست پیدا کند و بیمارانی که سوختگی شدید و بالای ۵۰ درصد دارند با بهره گیری از این روش بهبود می‌یابند.
کشاورزی ادامه داد: پیوند پوست دیگر روشی است که در با آن می‌توان زخم‌های عمیق ناشی از سوختگی را درمان کرد و دراین کنگره بر انجام آن تاکید شد.
دبیر اجرایی همایش بین المللی سوختگی افزود: شیراز به دلیل پیشرفت‌های چشم گیری در درمان بیماری سوختگی برای سومین سال متوالیست که میزبان این کنگره بین المللی است.

 

اخبار فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار