روابط‌عمومی‌ها می‌توانند ارتباط میان مردم و مسئولان را شفاف کنند

تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روابط عمومی‌ها به راحتی می‌توانند ارتباطات میان مردم و مسئولان را شفاف کرده و با صداقت و بدون ترس و واهمه انتقال دهند، که در این میان برخی روابط عمومی‌ها محافظه‌کاری می‌کنند.
کد خبر: ۷۵۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 13 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در نهمین همایش تجلیل از روابط عمومی‌های برتر استان، اظهار کرد: تا جایی که ممکن است روابط عمومی‌ها باید در ادارات ثابت بمانند. 
وی افزود: اگر روابط عمومی پیونددهنده میان عوامل سازمان با مدیر سازمان باشد، پیوستگی‌ها را میان مردم و دولت یا دستگاه تقویت کند، خدمات سازمان را به مردم برساند و مشاورین و امین مدیر باشند، باید نزدیک‌ترین فرد به مدیر باشد و بهترین جایگاه اداره از لحاظ ساختار، ساختمان و نزدیک‌ترین محل و مدرن‌ترین ابزار و بیشترین اختیار در حوزه روابط عمومی‌ها باشد تا مدیر روابط عمومی بتواند در این برهه از زمان و با این گرفتاری‌ها، ارتباط مدیر با عوامل سازمان و مجموعه سازمان را با بیرون از سازمان، با جامعه محلی، ملی و جهانی برقرار کند.
عباسی گفت: اگر قرار است هر روز مدیری دستخوش سیاست‌ها و تصمیمات مافوقی خود شود، قطعا روابط عمومی هم به هم ریخته و مدت‌ها طول خواهد کشید تا آن سازمان، سامان ارتباط عمومی پیدا کند.
وی بیان کرد: باید بهترین جایگاه، امین ترین افراد و نزدیک ترین افراد به مدیر دستگاه، روابط عمومی‌ها باشند تا بتوانند شالوده و زیربنای سایر امور در سازمان و جامعه باشند.
استاندار گفت: در رونق تولید روابط عمومی‌ها هستند که منویات مقام معظم رهبری و دولتمردان را به مردم و منویات مردم را به دولتمردان انتقال می‌دهند و برای رفع موانع تولید و مهم‌تر از آن برای درک موانع تولید عموم مردم، مدیران و متولیان امر به درستی موانع تولید را درک کنند.
وی اظهار کرد: بسیاری از افراد فکر می‌کنند موانع تولید بروکراسی اداری و تسهیلات بانکی است که این امر کاملا صحیح است.
عباسی گفت: برخی‌ها تنبلی مدیران، کم کاری دستگاه‌های اجرایی، کمبود بودجه و امکانات، تعدد قوانین و مقررات را عامل موانع تولید می‌دانند، در حالی که در خصوص موانع تولید کم صحبت می‌شود.
وی تاکید کرد: وقتی برای کارخانه‌داری مواد اولیه، دستگاه یا  تکنولوژی یافت نمی‌شود، به راحتی نمی‌تواند تجارت داشته باشد و واردات و صادرات انجام دهد، این عوامل نشان می‌دهد که بخشی از موانع به بیرون از کشور و به مخالفان و دشمنان نظام ارتباط دارد.
استاندار در ادامه گفت: همه ذاتا علاقمند به ارتقای پست و تعریف و تائید هستیم، موقعی ما را تائید می‌کنند که روابط عمومی منویات ما را به مدیر، جامعه، مردم و مدیریت عالی استان، کشور و دنیا منتقل کند.
وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها به راحتی می‌توانند ارتباطات میان مردم و مسئولان را شفاف کرده و با صداقت و بدون ترس و واهمه انتقال دهند، که در این میان برخی روابط عمومی‌ها محافظه‌کاری می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار