مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

یادمان شهدای گمنام یاسوج آب ندارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه بیش از یک سال است که یادمان شهدای گمنام یاسوج آب ندارد.
کد خبر: ۷۵۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۳ 15 June 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یادمان شهدای گمنام یاسوج واقع در تپه نورالشهدای این شهر یکی از مهم‌ترین مکان‌های گردشگری مذهبی شهر یاسوج محسوب می‌شود که روزانه زائران و گردشگران بسیاری از این یادمان بازدید می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این مکان آرمیده است، افزود: متاسفانه بیش از یک سال است که این یادمان آب ندارد.

آسمند گفت: تاکنون چندین جلسه برای حل مشکل قطعی آب این یادمان برگزار شده و مسئولان آب و فاضلاب شهری یاسوج و استان برای رفع این مشکل متعهد شده‌اند اما تاکنون اقدامی انجام نداده‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این یادمان در ایام مختلف سال، میزبان علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است و اکثر برنامه‌های فرهنگی و معنوی مرکز استان از قبیل زیارت عاشورا، دعای ندبه و پیاده‌روی خانواده در این مکان برگزار می‌شود از مسئولان آب و فاضلاب شهری می‌خواهیم هر چه سریع‌تر برای حل مشکل آب این مکان مقدس چاره‌ای بیندیشند.
یادمان شهدای گمنام یاسوج آب ندارد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار