کشف 313 کیلوگرم تریاک در محور شهر کرد - کیار

تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از توقیف یک دستگاه سواری پژو و کشف بیش از 313 کیلو تریاک در جریان تعقیب و گریز ماموران خبرداد.
کد خبر: ۷۵۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 15 June 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پي دريافت خبري مبني بر قصد قاچاقچيان براي انتقال مواد مخدر از استان‌هاي جنوبی به مركز كشور از محور شهرکرد – کیار بلافاصله ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان وارد عمل شدند.
وی به برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم واحدهای پلیس در نحوه استقرار و کنترل محورهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: پس از هماهنگی قضایی  ماموران یک دستگاه سواری پژو در محور شهرکرد - کیار  را شناسایی و عملیات تعقیب و مراقبت  آغازشد.
سردار غلامزاده در ادامه گفت: ماموران به خودرو حامل مواد مخدر دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس و به قصد فرار بر سرعت خود افزود که با هوشیاری ماموران و با بکارگیری قانون سلاح ،لاستیک خودرو پژو مورد هدف قرار گرفت و خودرو متو قف شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو   313 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و 3 نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.
رئیس پلیس استان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، از مبارزه بی‌امان ماموران پلیس با پدیده شوم مواد مخدر خبر داد و با توصیه به عموم شهروندان گفت: در صورت اطلاع از فعالیت این گونه افراد بلافاصله با سامانه پلیسی 110 تماس بگیرید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار