فرماندار دشتی مطرح کرد:
کد خبر: ۱۰۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 24 September 2015
تابناک بوشهر: فرماندار دشتی گفت: در حال حاضر چهار فضای آموزشی در روستاهای مل گل، فقیه حسنان، درازی و شهر خورموج در دست اجرا است.

غلامرضا مهرجو در مراسم افتتاح یک کلاس درس در مدرسه دانش شهر خورموج اظهار داشت: این کلاس درس توسط مجمع خیرین بانوان شهرستان با اعتبار ۱۹۰ میلیون ریال و با زیر بنای ۳۵ متر مربع به بهره برداری رسید.

وی از تخریبی و فرسوده بودن ۱۵۰ کلاس درس در سطح شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به فرسودگی و تخریب بودن مدارس شهرستان نیاز است برخی از این مدارس نوسازی شود که در این راستا مشارکت خیرین ضروری است.

مهرجوبا تقدیر از تلاشهای مجمع خیرین شهرستان  ادامه داد: در حال حاضر چهار آموزشی در روستاهای مل گل، فقیه حسنان، درازی و شهر خورموج در دست اجرا است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز گفت: با توجه به تغییر نظام آموزشی و کمبود کلاس درس در مدرسه دانش مجمع خیرین بانوان یک کلاس در این مدرسه احداث کردند.

احمد طیبیان ادامه داد: به حمد الله مجمع خیرین شهرستان یکی از فعالترین مجمع خیرین در سطح استان است که تاکنون کارهای خوبی در این زمینه انجام داده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعدادی از فضاهای آموزشی فرسوده است که نیاز به بازسازی دارد.

در این مراسم علاوه بر فرماندار دشتی، امام جمعه خورموج و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار