مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: تعداد ۱۵۰ پنل خورشیدی به زلزله زدگان اندیکایی که منازلشان تخریب شده اهدا شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ 11 November 2021

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: تعداد ۱۵۰ پنل خورشیدی به زلزله زدگان اندیکایی که منازلشان تخریب شده اهدا شد.

علی خدری پنجشنبه اظهار داشت: پس از وقوع زلزله در شهرستان اندیکا از این روستاها بازدید شد و پس از آن ۴۰ اصله پایه فشار ضعیف، ۲ هزار متر کابل خودنگه دار ، ۱۵ دستگاه ترانسفورماتور در این شهرستان نصب شد.

وی ادامه داد: تعداد ۳۵ دستگاه ترانسفورماتور در روستاهای آسیب دیده از زلزله تعمیر ونصب شد و روشنایی در تمام نقاط اندیکا پایدار است .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خاطر نشان کرد : بر اساس برنامه ریزی انجام شده برق رسانی به واحدهای مسکونی در حال ساخت در حال انجام است و تا پایان امسال ۱۵ روستای فاقد برق اندیکا نیز برقدار می شوند.

خدری با اشاره به حضور گروه های جهادی در منطقه برای کمک به زلزله زدگان افزود: تامین روشنایی مقر بسیج سازندگی سپاه همچنین انجام ۱۵۲ ماموریت به مناطق زلزله زده، جا به جایی کنتورهای در معرض خطر، اصلاح کابل و جمع آوری کنتورهای برق واحدهای مسکونی که در مرحله آواربرداری هستند، انجام شد.

۱۲ مهرماه زلزله ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری حوالی چلگرد رخ داد که خساراتی در بر داشت.

۱۳۰ روستای شهرستان اندیکا بر اثر این زلزله دچار خسارت شدند.

شهرستان اندیکا در استان خوزستان با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار