شهردار بندرعباس در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان :
تابناک-شهردار بندرعباس گفت : جهاد دانشگاهی با فعالیت های علمی و پژوهشی که انجام می دهد می تواند به توسعه مدیریت شهری کمک کند .
کد خبر: ۱۰۱۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ 17 December 2021

به گزارش تابناک ازهرمزگان ، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و وحید دلپسند رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان در نشست مشترک، بر گسترش همکاری های این دو نهاد در حوزه مدیریت شهری تاکید کردند.
مهدی نوبانی در این نشست با مغنتنم شمردن همکاری های گسترده این دو نهاد بیان کرد : مجموعه جهاد دانشگاهی از ظرفیت و پتانسیل بالایی در راستای خدمات رسانی به شهروندان برخوردار است و می توان با همکاری این نهاد بسیاری از معضلات و مشکلات شهری را برطرف نمود .
شهردار بندرعباس ضمن تجلیل از فعالیت های رسانه ای جهاد دانشگاهی تصریح کرد: رسانه ها به خصوص خبرگزاری ایسنا می تواند یاری گر حوزه مدیریت شهری باشد.
نوبانی با بیان اینکه دیدگاه مجموعه شهرداری علمی و بروز است، تاکید کرد: شهرداری بندرعباس، طرح ها و پروژه های متعددی در دست اقدام دارد که جهاد دانشگاهی می تواند با پتانسیل و ظرفیت خود در حوزه علمی و پژوهشی به شهرداری کمک شایانی کند.
وحید دلپسند رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان نیز در این نشست به ارائه گزارش از فعالیت های جهاد دانشگاهی استان پرداخت و بیان کرد: جهاد دانشگاهی آماده همکاری با شهرداری بندرعباس در راستای خدمات رسانی به شهروندان می باشد.
گفتنی است؛ در پایان جلسه شهردار بندرعباس از خبرنگاران خبرگزاری ایسنا بمناسبت بیست و دومین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی تجلیل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار