مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: استقبال دانش آموزان و اولیای آن‌ها از حضور در مدارس نسبت به سال گذشته افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 23 December 2021

مجید یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص جزئیات اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: در این راستا روز گذشته جلسه‌ای با حضور حسینی کیا و رشیدی نمایندگان سنقر و کرمانشاه همچنین ٩ نفر از نمایندگان معلمان شاغل و بازنشسته تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در این نشست سه موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان، حق منطقه جنگی و رتبه بندی معلمان مورد بررسی قرار گرفت، افزود: بر اساس سخنان نمایندگان مجلس حق منطقه جنگی نهایی و برای اجرا به دولت تحویل شده است، در راستای همسان سازی نیز برنامه ریزی‌ها انجام شده تا در سال جاری به تصویب برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه همچنین بر اساس اعلام نمایندگان مجلس طرح رتبه بندی معلمان نیز نهایی و به شورای نگهبان ارسال شده است، تصریح کرد: با تایید از سوی شورای نگهبان این طرح از تاریخ ١۴٠٠/۶/٣١ اجرا می‌شود.

وی در ادامه در خصوص استقبال دانش آموزان از حضور در مدارس، بیان کرد: استقبال دانش آموزان و اولیای آن‌ها نسبت به سال گذشته بسیار بیشتر بود و عموم دانش آموزان به حضور در کلاس‌های درس تمایل نشان دادند.

وی با اشاره به تصمیم شورای مدرسه در خصوص روز‌های حضور دانش آموزان در مدارس، تصریح کرد: در برخی مدارس حضور دانش آموزان ۵ روز در هفته و مدارسی که تعداد دانش آموزان بیشتری دارند، حضور دانش آموزان تقسیم بندی شده و این اختیار به مدارس تفویظ شده است.

یزدان‌پناه خاطر نشان کرد: در مدارس روستایی و عشایری تقریبا تمام دانش آموزان حضور دارند، شبکه شاد نیز فعال است و امر آموزش به صورت ترکیبی انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار