‍ فرماندار همدان:
فرماندار همدان از دفتر و انبار شرکت تعاونی دامداران و روند توزیع نهاده‌های دامی به دامداران شهرستان بطور سرزده بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳ 29 January 2022
فرماندار همدان از دفتر و انبار شرکت تعاونی دامداران و روند توزیع نهاده‌های دامی به دامداران شهرستان بطور سرزده بازدید کرد.

به گزارش تابناک همدان، در این بازدید فرماندار همدان در دفتر شرکت تعاونی دامداران استان با تعداد قابل توجهی از دامداران مواجه شد که از نحوه توزیع نهاده‌های دامی بشدت ابراز نارضایتی می‌کردند و از اقصی نقاط شهرستان جهت دریافت حواله نهاده‌های دامی مراجعه و بعضا علیرغم پرداخت وجه نهاده در یکماه گذشته همچنان موفق به دریافت آن نشده بودند.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به حضور تعداد قابل توجهی از دامداران بخش شراء و منطقه قهاوند در این شرکت گفت: لزومی ندارد دامداران با طی مسافت طولانی جهت دریافت نهاده به مرکز استان مراجعه کنند و باید در اسرع وقت ترتیبی فراهم شود تا سهمیه این بخش از طریق تعاونی بخش در همان محل توزیع شود.

محمد علی محمدی افزود: واحد‌های تولیدی نهاده دامی فعال در سطح شهرستان موظفند در مرحله اول نیاز خود شهرستان را تامین نمایند و مازاد تولید را به خارج شهرستان عرضه نمایند تا شاهد کمبود نهاده‌ها برای توزیع به دامداران نباشیم.

وی ضمن بررسی اطلاعات درج شده دامداران شهرستان درسامانه جامع هویت دامداران به منظور بررسی عملکرد شرکت تعاونی با تعدادی از دامداران که نهاده دامی دریافت کرده بودند تماس تلفنی حاصل کرد و روند دریافت و میزان دام‌های آن دامداران را مورد بررسی قرار داد.
فرماندار همدان با اشاره به تعداد قابل توجه دامداران در محیط نامناسب و فضای کم شرکت تعاونی دامداران گفت: با توجه به شرایط کرونایی این وضعیت بسیار خطر آفرین و با راهکار‌های مناسبی، چون نوبت دهی باید این وضعیت در اسرع وقت ساماندهی شود.

محمدی در ادامه با حضور در انبار مرکزی شرکت تعاونی دامداران از روند انبار و توزیع نهاد‌ها در این مرکز نیز بازدید کرد که تعدادی از دامداران نیز در این مرکز نسبت به نحوه تحویل نهاده‌ها ابراز نارضایتی می‌کردند.

فرماندار شهرستان همدان در انتهای این بازدید با توجه به روند نامطلوب توزیع نهاده‌های دامی در مرکز استان پیگیری بررسی دقیق و رفع اشکالات نحوه توزیع نهاده‌های دامی را در دستور کار جلسه اقتصاد کشاورزی شهرستان که صبح فردا در فرمانداری همدان برگزار می‌شود قرار داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار