مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: کشور چین به صورت فایناس حدود 5 هزار میلیارد تومان در دو استان گلستان و مازندران سرمایه‌گذاری در بخش برق می‌کند.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 06 February 2022

به گزارش تابناک مازندران از فارس، افضلی گفت: در قالب فاینانس کشور چین در حدود ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند که در این سرمایه‌گذاری ۳۸ پروژه در دو استان مازندران و گلستان انجام می‌شود که از این مبلغ ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در گلستان خواهد بود.

وی بیان کرد: ایجاد ایستگاه‌های مختلف در شهرهای مختلف استان گلستان و ایجاد خطوط انتقال شبکه برق از جمله پروژه‌های موردنظر است که با اجرای آن تمام مشکلات پست‌های فوق توزیع و انتقال برق در سال‌های آتی در گلستان رفع می‌شود.

* ۱۰۲ پروژه برق با اعتبار ۱۶۴ میلیارد تومان در گلستان
مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان در این مراسم گفت: در دهه فجر امسال ۱۰۲ پروژه برق استان با اعتبار ۱۶۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

علی‌اکبر نصیری اظهار کرد: از مجموع ۱۶۴ میلیارد تومان اعتبارات استان در دهه فجر مبلغ ۶۱ میلیارد تومان در خصوص بهره‌برداری پروژه‌ها و ۱۰۳ میلیارد تومان در حوزه شروع عملیات اجرایی پروژه‌ها بوده که ۵۳ هزار خانوار از آن بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار