رئیس سازمان مصنعت، معدن و تجارت استان یزد: در آخرین روز‌های سال، نظارت بر خدمات با قدرت و شدت بیشتری انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 17 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا علمدار یزدی گفت: این سازمان به منظور جلوگیری از التهاب و حفظ آرامش بازار و برخورد با تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی شکایات وگزارش‌های مردمی و لزوم برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم در تعامل با دستگاه‌های ذیربط استانی، تشدید نظارت را به طور جدی در دستور کار خود قرار داد.


وی افزود: جلوگیری از اخذ مبالغی تحت عنوان حق سرویس توسط رستوران‌ها و رستوران هتل‌ها، کنترل و نظارت مؤثر بر عملکرد تالار‌های پذیرایی، سفره خانه‌های سنتی و رستوران‌های واحد‌های اقامتی و گردشگری، نظارت ویژه بر نرخ و عملکرد واحد‌های صنفی قالیشویی، خشکشویی، قنادی، تعمیرکاران خودرو و تعویض روغنی، آژانس‌های اتومبیل کرایه، نانوایی‌ها و جایگاه‌های سوخت به صورت محسوس و نامحسوس از جمله مواردی است که مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.


علمدار یزدی بر رصد و پایش نحوه فروش بلیت پرواز‌های داخلی و فروش تور‌های مسافرتی و چگونگی ارائه خدمات به مسافرین و کنترل نرخ واحد‌های اقامتی، سیاحتی و هتل‌ها با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تأکید کرد.


رئیس سازمان صمت تصریح کرد: نظارت بر حسن اجرای قیمت‌های مصوب پایانه‌های مسافری و حمل و نقل درون و برون شهری و نحوه ارائه خدمات در اتوبوس‌های ویژه بر اساس ضوابط و مقررات (منطبق با مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا) و نظارت بر چگونگی ارائه خدمات پارکینگ‌ها و توقفگاه‌ها خصوصاً پارکینگ مراکز خرید، گردشگریمیراث ، زیارتی و تفریحی هم از مواردی است که در دستورکار قرار دارد.


وی ادامه داد: سامانه جدید ۱۲۴ با هدف پاسخگویی بهتر، کارآمد و خدمت رسانی به متقاضیان خدمات در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت جهت رسیدگی بهتر به مشکلات فعالان حوزه‌های صنعتی، معدنی و حوزه‌های صنفی آماده فعالیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار