تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
همزمان با افزایش روزانه بیماران مبتلا به کرونا، افزایش بستری ها در مراکز درمانی و مرگ و میر ناشی از این بیماری در استان، براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت کرمانشاه در وضیت قرمز قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 19 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بر اساس آخرین رنگبندی کرونایی اعلام شده توسط وزارت بهداشت، ۱۳ شهرستان کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار گرفت و فقط دالاهو در وضعیت زرد قرار دارد.

با توجه به اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۹۰/۶ درصد جمعیت هدف استان نوبت اول و ۸۰/۸ درصد نیز نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند و تنها ۳۴/۷ درصد از دریافت کنندگان دور دوم برای دریافت دوز سوم اقدام کرده اند ، مابقی هنوز واکسن نگرفته اند که توصیه شده می شود هرچه زودتر اقدام کنند.

بیماران بستری کرونا در پیک ششم در استان به ۴۰۰ نفر رسیده و مراکز درمانی استان در آماده باش کامل به سر می برند.

خطر بستری نوزاد در بیمارستان افزایش یافته واز هر ۱۰ نوزادی که به دلیل کرونا بستری می شوند، ۸ نوزاد، مادران شان در دوران بارداری واکسن کرونا تزریق نکرده اند.

بر اساس بررسی ها و ارزیابی اعضای ستاد پیشگیری ،مقابله با کرونا و گزارش‌های میدانی از افزایش مراجعه به مراکز درمانی و در راستای کنترل پیک ششم که با شدت بالای سرایت سویه اُمیکرون همراه است.فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در شهرهای قرمز استان کرمانشاه تا پایان هفته آینده ( ۶ اسفند ) به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد و فضای مجازی می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار