مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: با توجه به شیوع کرونا جشن‌های گلریزان مجازی در ماه مبارک رمضان امسال از طریق صفحات مطرح و پرطرفدار استانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ 21 February 2022

به گزارش ایرنا، سید مسعود عظیمی روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران استان افزود: برگزاری جشن‌های گلریزان با همکاری مردم، خیّران، مسئولان و پوشش رسانه‌های گروهی نقش مهمی در جلب همکاری همگان در آزادی زندانیان جرایم مالی استان دارد .

وی از همکاری رسانه‌های مختلف گروهی و شبکه‌های اجتماعی با ستاد دیه در تحقق اهداف و تهیه و پخش برنامه‌های متفاوت در زمینه فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از ورود افراد به زندان و جذب کمک‌های خیران به منظور آزادی محکومان جرائم غیرعمد قدردانی کرد.

این مسئول اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به امید حضرت حق در رمضان سال ۱۴۰۱ برنامه تلویزیونی ماه مهربانی همه روزه قبل از اذان مغرب به صورت زنده به روی آنتن می‌رود و در این برنامه به پویش ” سهم من آسمان ” ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پرداخته می‌شود.

عظیمی بیان کرد: ستاد دیه یک موسسه خیریه غیرتجاری و غیرانتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی فعالیت می‌کند و نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک، ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه، شماره کارت‌های مجازی۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ و ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ و یا با شماره گیری کد دستوری# ۱۱۳۳۶۶۵۵ واریز کنند.

به گفته عظیمی، روابط عمومی ستاد دیه استان با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰ پاسخگوی سئوالات مردم در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است.

از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۵۶ نفر با ۱۲۱ میلیارد ریال کمک خیران از زندان در استان یزد آزاد شدند و سال ۱۳۹۹ هم با همکاری مردم و خیّران ۳۳۵ مددجوی محکوم جرایم غیرعمد مالی با پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیّری در استان یزد آزاد شدند.

یزد یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد که حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر در ندامتگاه های استان دوره محکومیت خود را سپری می‌کنند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: ستاد دیه ، گلریزان ، مجازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار