مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم از آغاز آخرین اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور قدرتمند در مرحله نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ 22 February 2022

به گزارش تابناک قم، یحیی ابطحی اظهار کرد: امسال مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر با حضور 8 تیم در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام رسید و سپس تیم‌ها به مرحله پلی‌آف رفتند تا چهره چهار صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شود.

وی ادامه داد: تیم ایثار شیمیدر قم در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های شهروند آمل، هیات زنجان و آویژه صنعت پارسا مشهد هم‌گروه بود که در مجموع با 4 پیروزی، 2 باخت و 10 امتیاز به عنوان تیم دوم مجوز صعود به مرحله پلی‌آف را کسب کرد و در دیدارهای رفت و برگشت این مرحله نیز از اسد امید اراک گذشت.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم اضافه کرد: دیدارهای مرحله نهایی فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر از پنجم اسفند در قم برگزار می‌شود و تیم ما بعد از دو مقام قهرمانی در سال‌های 1393 و 1394 برای به دست آوردن یک موفقیت دیگر با انگیزه بالا برابر حریفان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم ما از هر نظر برای دیدارهای این مرحله آماده است و بازیکنان با انگیزه کسب یک عنوان دیگر هر روز از ساعت 15 تا 17 زیر نظر عباس خاکی سرمربی تیم و دیگر اعضای کادر فنی در سالن شهدای بهزیستی تمرین می‌کنند تا با قدرت به مصاف حریفان بروند.

ابطحی در پایان بیان کرد: از سال 1390 در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران حضور داریم و 2 مقام قهرمانی و 2 مقام نایب‌قهرمانی در کارنامه ایثار به ثبت رسیده و امیدوارم با حمایت‌های هنریک درغوکاسیان مدیرعامل شیمیدر و همچنین با روحیه و انگیزه بالای بازیکنان و همدلی تک تک اعضای تیم بتوانیم یک دستاورد دیگر کسب کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار