مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه، از عرضه هشت قلم کالا در سامانه بازرگام خبر داد و گفت: شهروندان کرمانشاهی می‌توانند میوه شب عید خود را از طریق این سامانه زیر قیمت بازار خریداری کنند.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ 22 February 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از امکان خرید میوه شب عید زیر قیمت بازار برای شهروندان کرمانشاهی در سامانه سامانه بازرگام bazargam.com خبر داد.

وی ادامه داد: معمولا از ۲۰ تا ۲۵ اسفندماه قیمت‌های میوه شب عید براساس سیاست‌های تنظیم بازار کشور و سازمان جهاد کشاورزی به استان‌ها اعلام می‌شود و از این زمان به بعد شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه، میوه را متناسب به نیاز خانوار خریداری کنند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به تدارک میوه لازم برای شب عید، گفت: تا به امروز ۲۵۰ تن میوه در سردخانه‌های استان ذخیره شده که علاوه بر این پرتقال تامسون هم از مازندران وارد خواهیم کرد.

وی از عرضه هشت قلم کالا در سامانه بازرگام خبر داد و افزود: برنج تایلندی، برنج شیرودی ایرانی، برنج هندی، تخم مرغ، روغن مایع در دو سایز ۸۱۰ گرم و ۱۳۵۰ گرم، ماکرانی، مرغ منجمد و شکر تنظیم بازار هم‌اکنون عرضه می‌شود و با پیگیری‌های صورت گرفته و اختصاص ۱۰ تن برنج هندی ۱۱۲۱ با نرخ ۱۸۰ هزار تومان به استان، به‌زودی در سامانه بارگذاری خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار